Blødning igjen :(

Mrs.H

Glad i forumet
Mailykke <3
Junibarna 2019
.
Hei. Huff må bare få luftet meg litt. På lørdag oppdaget jeg litt brun spotting på kvelden. Da jeg våknet neste morgen var det så lite at jeg tenkte at blødningen nå var over. Men så igår kveld tok det seg opp noe voldsomt. Det kom masse brunt på papiret hver gang jeg tørket meg. Så nå sitter jeg her med en følelse av at dette er begynnelsen på noe og at det nå er over. Å det føles helt grusomt.

Har snakket med legekontoret og fått time idag. Det kan jo ikke være heldig å gå å bekymre seg sånn hele tiden.
Takk for at du leste. :)

Det kan også være ingenting. Men alltid best å sjekke med lege. Og føle seg trygg:-) Lykke til!

lykketil!

Langt er du på vei a?

Masse lykke til !!

Masse lykke til<3

Det trenger ikke å være noe :-) jeg har hatt blødninger med friskt blod to ganger, men jeg er enda gravid. Krysser fingrene for at alt er som det skal :-) Lykke til.

Tusen takk :) Er 8+4 idag. Legen syntes ut i fra forklaringen min at det ikke hørtes ut som jeg hadde en SA grunnet lite smerter + ingen klumper i blodet. Han sa det kunne være helt ufarlig men at han ville ta en hcg måling idag og onsdag for sikkerhetsskyld. Steg den var det ingen fare mente han. Så da krysser jeg alt jeg har på at jeg får en hyggelig telefon fra legekontoret på torsdag og at jeg ikke blør mer nå.

så bra!! jeg vil veldig gjerne ha deg her helt fram til mai. da vi er så få fra Kristiansand her :-P

selvsagt også fordi en SA er kjempe vondt og trist uansett..

Tusen takk alle sammen, dere er så gode å ha.:hug003

Varla: Jeg skal gjøre så godt jeg kan <3

Sniker litt her jeg. Uff, jeg spottet fra uke 4-5 og helt til uke 10 uten at jeg mistet, var mange ganger med blod på papiret når jeg var på do også. Håper det går over hos deg også <3 Lykke til!

Så godt med en solskinnshistorie <3
Leser mann på nettet er det brun spotting = mer blødning de påfølgende dagene. Blir helt skremt. :-O Huff men det har minket nå. Så da har jeg ihvertfall litt mer håp enn på morgenen. :)

Back
Topp