blødning.... igjen!

Lollitupp

Flørter med forumet
Jeg kjenner jeg ikke ser lyst på det å skulle gå gjennom en ny runde med blødninger.
Selv om jeg var svært så plaget med dette sist, så klarer man aldri å ta det helt med ro når det skjer...

Jeg har nå vært med legen, og ble i første omgang sykemeldt t.o.m. 1. februar.
Grunnen er, som dere har forstått, blødning. Svangerskapets første, men så langt ifra første gang jeg opplever dette...

Hjertelyden fant legen på doppleren, ca 160 slag i minuttet, jevn og fin. Mandag bærer det til gyn.pol for UL for å se om alt er som det skal. Må si jeg gruer meg hvis det skal vise seg at jeg nok en gang skal måtte gå med uke etter uke med uvisshet, blødninger og tanker alle burde slippe! *sukk*

Får krysse alt for at det går bra =) 
Det var jammen meg tidlig å finne hjertelyd, forresten. 
Men lykke til på ul!

Legevakta idag er barnelege, mulig hun har hatt mer med gravide å gjøre enn en ren allmennpraktiserende lege?

Hun fant i alle fall lyden veldig raskt, heldigvis ja. Er klart man er noe mer positiv etter å ha hørt den. Men klarer liksom ikke å roe meg helt før blødningen stopper. Litt derfor jeg ba om å få time hos gyn.pol om noen dager isteden for i dag. Siden jeg fikk høre hjertet slå i dag.

Etter min beregning er jeg 8+4 i dag, så det er ganske tidlig å finne den med doppler ja

Back
Topp