Da eg blødde med lisja kerka eg ingentin anna enn at såg det i trusa...ringte legen og fikk ul,men han fant ikkje noken plass som det blødde eller rifter,kan ha vert festeblødning,utan at eg veit heilt kva det er...Eg hadde løfta eit bord og fikk meg ein liten strekk i ryggen og så kom blodet,men om det hadde noe å si,veit eg ikkje...
Da eg hadde sa var det ingen forvarsel anna enn intuisjonen min..
den dagen eg begynte blø, gjekk eg heile tida på do for å sjekke om eg va begynt blø..så begynte det som lett utflod og auka litt på..
ringte da legen som tok meg inn til unds,ingen ul,men lyste opp og såg blodkoagler,så da var tegna der.
Først neste morgen begynte eg blø skikkeleg.
Da gjekk eg på do og det sa FAKTISK #plask# i do,etter det var det krafig mens smerter,i korsryggen og magen..det var vondt-er til vanleg ikkje van med noke særleg menssmerter! Eg følte det som om noke datt ut av meg...
Blødde ei god uke og fikk sjukmelding slik at eg fikk slappe av og samle kroppen!!
Var ikkje inn til noken kontroll eller noe,for test viste at eg ikkje lengre var gravid...tok vel fire tester i løpet av 14 dager!!!
Så da hadde naturen ordna seg sjølv....Legen sa at eg ikkje skulle ta ny test før etter ti dager dersom blødning opphørte..men eg klarte ikkje vente så eg testa meg oftere[:)]
Hvordan har du det da?Ko lenge har du gått å blødd nå?
ORIGINAL: mayb31
Heia Teba.
Når du hadde blødning med lisja..., hvordan var det da?
Jeg har ikke vondt, bare noe mens murring på en måte og av og til som en strekk i lysken. Blodet er rent, blør som mens nå, kansje litt svakere, av og til kommer det litt slim på en måte sammen med blodet, vet ikke om dette er utflod eller hva.
Jeg er liksom innforstått med at å miste er naturens måte å rydde opp på, men det som på en måte engster meg mest nå er julaften.Har så innmari lyst å feire sammen med datteren min på snart 2 år.
Når du hadde SA, var der noe forvarsell, var smrtene skikkelig vonde eller bare murrende?
Vet så lite om SA, så jeg ønsker gjærne å få vite mer om deres opplevelser.
Det er noe dritt å gå sånn i uvisse.....