Blødning igjen...hjelp!

Mayb31

Elsker forumet
Hei.

Hadde litt blødning i går kveld var med lege i dag. Har ikke hatt blødning på hele dagen før nå i kveld. Nå kom det og nå har det vert en liten del, for å si det sånn, det renner friskt blod.
Hva bør jeg gjøre?

Uff stakkar deg!Er det bare flytende blod eller er det klumper. Det kan jo hende det kommer noe ut.....Hvor langt er du på vei?Jeg blødde 3 des men det var også bare helt flytende blod uten klumper. Var på ul i dag og alt er ok. Blør du mye da?

Jeg ville ringt legevakta hvis jeg var deg!! Heller en gang for mye,enn en for lite!! Er det bare friskt blod som kommer og du ikke har smerter er det antakelig ikke farlig,men det er ikke noe koslig å gå og være redd! Lykke til- jeg tenker på deg [:)]

Det er bare flytende blod, hvor mye vel det er jo litt vannskelig å beskrive men det kommer i doser på en måte, kommer ikke så mye sammen med urinen. Jeg er ca 9 uker påvei.
Bør jeg ringe sykehus/lege, eller hva skal man gjøre?
Vet at det ikke er så mye å gjøre om det er en spontan abort, men bare det å få visshet om hva som skjer, om det er liv ennå eller ikke.
Uff er så redd for å virke hysterisk!!!

Hadde tatt en telefon hvis jeg var deg.
Lykke til [;)]

Ta en tlf du!Det er sant at det ikke er noe til får gjort med sa men du føler deg sikkert litt tryggere når du får pratet med noen.....
Lykke til[:)][:)]
Gi lyd fra deg a!

Jeg ville ha tatt den tlf jeg. Nå får du ikke gjort noe for babyen ennå, men du må passe på deg selv. Ikke godt å gå rundt å lure slik.

ja,ka skjer,har vert p julebesøk.Har du ringt og vert med legen???????

Hei igjen...har nesten stoppet å blø igjen nå, så jeg har bestemt meg for å vente med å ringe legen til i morgen, for da å kreve få ta en UL slik at jeg slipper å sitte å lure på hva det er som gjør dette og det er liv eller ikke.
Skriver mer når jeg vet mer...

TUSEN TAKK FOR STØTTEN, DET VARMER!!!!!

Lykke til da, håper det går bra[:)]

Lykke til [:D]

Her er en liten oppdatering ang. min situvasjon.

Har vert til lege i dag, tok hcg test og den viste at jeg fortsatt er gravid, men jeg blør fortsatt.
Lege ville ikke sende meg på UL da han mente at siden jeg blør nå, kan dette kansje virke provoserende og fremkalle en abort.
Men han betrygget meg litt og sa at i 80% av tilfellene går det bra, men jeg vet ikke helt har en følelse av at det ikke kommer til å gjøre det. Håper jeg tar feil!
Ivertfall så håper jeg at jeg får feire julaften sammen med familien i morgen og ikke må på sykehuset.

GOD JUL TIL DERE ALLE HER INNE!!!!

80 % er jo bra odds!! Krysser fingrene for deg,jeg!! God jul [:)]

Hei hvordan går det med deg!!!
Eg hadde ein sa i ca 9 uke,med det var ikkje friskt blod,det var uggenet og "brunt"..kom klumper og var vondt,nesten som skikkelege smertfulle menssmeerter...kanskje det berre er ei anna type blødning,for deg fikk det da eg gjekk med lisja her,det gav seg etter litt...
Håper det går over,og at du tar livet heilt med ro.Tenker på deg!!! Er det noe må du si ifra,alle er her for å hjelpe og trøste!!![;)]

Heia Teba.

Når du hadde blødning med lisja..., hvordan var det da?
Jeg har ikke vondt, bare noe mens murring på en måte og av og til som en strekk i lysken. Blodet er rent, blør som mens nå, kansje litt svakere, av og til kommer det litt slim på en måte sammen med blodet, vet ikke om dette er utflod eller hva.

Jeg er liksom innforstått med at å miste er naturens måte å rydde opp på, men det som på en måte engster meg mest nå er julaften.Har så innmari lyst å feire sammen med datteren min på snart 2 år.

Når du hadde SA, var der noe forvarsell, var smrtene skikkelig vonde eller bare murrende?

Vet så lite om SA, så jeg ønsker gjærne å få vite mer om deres opplevelser.

Det er noe dritt å gå sånn i uvisse.....

Da eg blødde med lisja kerka eg ingentin anna enn at såg det i trusa...ringte legen og fikk ul,men han fant ikkje noken plass som det blødde eller rifter,kan ha vert festeblødning,utan at eg veit heilt kva det er...Eg hadde løfta eit bord og fikk meg ein liten strekk i ryggen og så kom blodet,men om det hadde noe å si,veit eg ikkje...

Da eg hadde sa var det ingen forvarsel anna enn intuisjonen min..
den dagen eg begynte blø, gjekk eg heile tida på do for å sjekke om eg va begynt blø..så begynte det som lett utflod og auka litt på..
ringte da legen som tok meg inn til unds,ingen ul,men lyste opp og såg blodkoagler,så da var tegna der.
Først neste morgen begynte eg blø skikkeleg.
Da gjekk eg på do og det sa FAKTISK #plask# i do,etter det var det krafig mens smerter,i korsryggen og magen..det var vondt-er til vanleg ikkje van med noke særleg menssmerter! Eg følte det som om noke datt ut av meg...
Blødde ei god uke og fikk sjukmelding slik at eg fikk slappe av og samle kroppen!!

Var ikkje inn til noken kontroll eller noe,for test viste at eg ikkje lengre var gravid...tok vel fire tester i løpet av 14 dager!!!
Så da hadde naturen ordna seg sjølv....Legen sa at eg ikkje skulle ta ny test før etter ti dager dersom blødning opphørte..men eg klarte ikkje vente så eg testa meg oftere[:)]

Hvordan har du det da?Ko lenge har du gått å blødd nå?

ORIGINAL: mayb31

Heia Teba.

Når du hadde blødning med lisja..., hvordan var det da?
Jeg har ikke vondt, bare noe mens murring på en måte og av og til som en strekk i lysken. Blodet er rent, blør som mens nå, kansje litt svakere, av og til kommer det litt slim på en måte sammen med blodet, vet ikke om dette er utflod eller hva.

Jeg er liksom innforstått med at å miste er naturens måte å rydde opp på, men det som på en måte engster meg mest nå er julaften.Har så innmari lyst å feire sammen med datteren min på snart 2 år.

Når du hadde SA, var der noe forvarsell, var smrtene skikkelig vonde eller bare murrende?

Vet så lite om SA, så jeg ønsker gjærne å få vite mer om deres opplevelser.

Det er noe dritt å gå sånn i uvisse.....

Hei Teba, jeg var på vanlig førstegangs kontroll hos legen på tirs. denne uken. Alt var bra litt blod i urinen, men ikke noe galt sa legen. Onsdag kveld var jeg på jobb, kom hjem og fant blod sammen med utflod. Ikke mye.
Kontaktet lege dagen etter fordi jeg skulle egentlig på jobb og ville vite hvordan jeg skulle forholde meg til dette.
Blødde da ikke igjen før torsdag ettermiddag, men dag kom det som "doser" med friskt blod, ikke veeeldig mye men litt. Har siden det blødd som mens. Var med lege igjen i dag da jeg hater denne uvissheten, fikk tatt hcg test og den var positiv, men lege ville ikke utføre UL eller GU, da han sa at dette kan fremprovosere en unødig abort.
Blodet som kommer er rent, flytende ikke noe koagulert, men har sett litt slim i det, vet ikke om det kan være utflod eller noe annet. Har heller ikke noe spes smerter, litt mens murring og av og til noe stikk i siden. Ikke spes vondt.

Please be honest, vet at du ikke har fasit, men føler selv at dette nok kommer til å gå galt...

Back
Topp