Blødning i uke 8.. Alt står bra til med fosteret :-)

Babygla

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg opplevde for noen dager siden at jeg blødde ganske mye i 2 dager med slim og en beige klomp som kom ut mot slutten. Blodet var først friskt rødt også ble det mørkerød og brunt etter hvert. Jeg dro til legevakten den kvelden jeg begynte å blø og fastlegen min dagen etter. Ingen av de undersøkte meg nedentil. En av de kjente på magen min bare. Jeg dro to dager ette på skjedeultralyd. Jeg fikk beskjed fra begge legene om at det var nesten helt sikkert at jeg hadde mistet. Men nei da. Alt sto bare bra til med min lille spire :))) Jeg ble sååå glad!! :)) Han sjekket ekstra inne i skjeden og livmoren om det var noe skader eller blodrester. Men det var ikke noe galt og blod der inne :) Mine spørsmål er: Har dere hørt om flere slike tilfeller? Er i uke 8+6 ca.nå. Er det stor sjanse for å få blødning igjen, og miste? Bør jeg være rolig? (Legen sa at det trengte jeg ikke) Kan det være en tvilling som kom ut?
Håper på svar snarest.
Lurer virkelig på dette!

God jul!
Klem!
 
Må legge til at jeg fikk ganske kraftig smerter i noen minutter.. 2-3 ganger inni skjeden, endetarmen og ryggen i det jeg begynte å blø. Ga seg fort smertene etter hvert.

Har en gutt på 5 år fra før.
 
har opplevt akuratt det samme som deg dette svangerskapet og har oppsøkt legevakten 2 ganger! Det er mulig du kan blø igjen, men ikke noe som trenger være farlig! jeg fikk min 3 kraftige blødning etter sex, men fortsatt var alt bra med fosteret. Jeg var sikker på jeg hadde mistet alle 3 gangene, men heldigvis ikke.
 
Så bra Alt var bra med den lile :) God jul :)
 
Back
Topp