Blødning i uke 6..

Prøveren93

Flørter med forumet
Hei! Istedet for å bli skrekkslagen av alt som står om blødninger på google, håper jeg at dere kan hjelpe meg litt. I går kveld begynte jeg å blø. Ikke store mengder, men nok til at jeg må ha et stort truseinnlegg. Har noen av dere opplevd det samme? Kan det være en SA? Hilsen en nervøs førstegangsgravid :-(

Hei. For å trøste litt. Jeg har begynt å blø 3 ganger, alle stoppet like fort jeg oppdaget dem. Var på tul på mandag og alt var fint, så blødninger betyr ikke nødvemdigvis at det går galt. Har du vondt i magen?

Det kan bære helt uskyldig. Kjøp magnesium, ble tipsa om det av ei her inne :) Hun begynte å ta det i det hun begynte å blø, så stoppa det :)

Det er mye forskjellig det kan være, inkludert sa. Hvis det er sa er det vanligvis mye blod med koagler og smerter.
Vi er mange her, inkludert meg selv som spotter og som det alikavel er liv hos.
Snakk med legen din du og mål HCG og/eller ta en ultralyd :)

Hei. For å trøste litt. Jeg har begynt å blø 3 ganger, alle stoppet like fort jeg oppdaget dem. Var på tul på mandag og alt var fint, så blødninger betyr ikke nødvemdigvis at det går galt. Har du vondt i magen?
Hei! Har litt småkramper nederst i magen, og det har jeg hatt i snart 2 uker. Trodde bare det var symptom på graviditet.

Back
Topp