Blødning i uke 23 :/

augustbaby16 <3

Blir kjent med forumet
Hei.

Er det noen av dere som har opplevd å ha blødning?

Jeg hadde spor av det to dager forrige uke, og i dag når jeg sto opp og gikk på do hadde jeg det igjen... Mere denne gangen, ikke bare spor... Jeg har vært hos jordmor med urinprøve og den viste 2+ på blod og en annen en... Hun skulle sende prøven videre for å teste for GBS.. Hun sa jeg måtte følge meg på om magesmertene ble verre og om de kom med jevne mellomrom som rier :/

Har ikke opplevd det men ha tett kontakt med helsevesenet! Sender deg en god klem ❤️ hold oss oppdatert!

Har dessverre ingen opplevelser med dette såpass sent. Men jeg vet om flere av mine venninner som har hatt blødninger flere ganger igjennom svangerskapet hvor det har gått helt fint :)! Skjønner du helt sikkert er redd og frustrert nå, men du blir fulgt opp, og du er i gode hender. Sender deg en stor klem og håper blødningene gir seg!❤️

Ikke hatt noen blødninger hittil. Jeg hadde nok ringt føden for en mening fra de. :) mest sannsynligvis er det jo ufarlig, men hadde ikke klart å slappet av før jeg hadde fått en ordentlig sjekk på føden.

Ikke denne gangen. Men med første hadde jeg en stor blødninger i uke 29. Da kom det mye, og jeg måtte bruke bind en hel dag. Jeg var på føden og de skjekker alt som var. Alt var fint med baby i magen. Og de tok innvendig ul, og konkluderte med at jeg hadde rift i noen slimhinner eller noe i den duren. Og det kom fra uskyldig plass. Husker jeg var redd den gangen. Men det viste seg å ikke være noe galt. Pass på at du ikke får noe smerter, da må du kontakte føden med en gang. Jeg hadde nok vurdert om jeg ville hatt en kontroll sjekk på det nå også egentlig. Tar de oss ikke inn så lenge vi er komt til uke 23?

Takk for støttende ord ❤️ det har ikke kommet noe mer blod, og mensmurringene har gitt seg... Det var ikke mye som kom i dag tidlig heller da, men nok til at jeg ble bekymret... Har ikke hatt sex i går heller, så kan ikke tro at det er slimhinnene det kommer fra heller... Har fortsatt vondt i magen nå og da, men det har jeg egentlig hatt siden jeg ble gravid.. Skal snakke med jordmor igjen nå klokken 2, så får høre hva hun sier.... Jeg har foresten kjent mye liv i dag, så vet hvertfall at lillegutt oppfører seg som normalt håper bare han har det bra inni det og ikke har tenkt å komme ut enda

Vet du hvor morkaken ligger? Min ligger veldig langt nede, og fikk beskjed om at den ville trekke seg oppover etterhvert, og at det da gjerne kunne komme en blødning. Men at det er helt ufarlig! ;) Går nok veldig bra!! :smiley-angelic003

Vet du hvor morkaken ligger? Min ligger veldig langt nede, og fikk beskjed om at den ville trekke seg oppover etterhvert, og at det da gjerne kunne komme en blødning. Men at det er helt ufarlig! ;) Går nok veldig bra!! :smiley-angelic003

Den ligger langt opp og på bakre vegg, så det er nok ikke den... Men takk for innspill :)

Back
Topp