Blødning i uke 21

Nå er vi på vei hjem. Alt fint med babyen. [emoji173]️[emoji173]️ morkaken ligger å gnisser på limorkanten og derfor bør det. Han ville at jeg skulle sykemeldes en stund for å ta det rolig. Men ikke farlig og måtte regne med at jeg kom til å blø flere ganger fram mot fødselen.
Og jeg skulle ha lav terskel for å ta kontakt på nytt dersom jeg begynte å blø mer, fikk smerter eller var usikker.
Så bra å høre at alt var bra med den lille babyen:Heartpink

Så godt og høre[emoji173]️ ta vare på dere begge to og ta det med ro. Stor klem

Nå er vi på vei hjem. Alt fint med babyen. [emoji173]️[emoji173]️ morkaken ligger å gnisser på limorkanten og derfor bør det. Han ville at jeg skulle sykemeldes en stund for å ta det rolig. Men ikke farlig og måtte regne med at jeg kom til å blø flere ganger fram mot fødselen.
Og jeg skulle ha lav terskel for å ta kontakt på nytt dersom jeg begynte å blø mer, fikk smerter eller var usikker.
Så godt å høre at alt er bra :Heartred Ta vare på deg selv :Heartred

Å så bra at alt var bra med babyen. Da er det bare å slappe av og nyte sommeren en liten stund til du får klarsignal. Alltid skummelt med blødninger.

Godt å høre at det ikke var noe farlig [emoji173]️ skjønner godt at det var skummelt, og så bra at du fikk komme inn på sjekk!

Fått snakket med legen?

Fått snakket med legen?

Ja. Fastlegen mente sykemelding var totalt unødvendig. Og jeg ble passe paff. Sa at gynekologen hadde anbefalt det.
Da ble fastlegen sur fordi gyn ikke hadde sykmeldt meg. Men etter litt kverulering ble jeg sykmeldt ut uken sånn som gyn sa.

Ja. Fastlegen mente sykemelding var totalt unødvendig. Og jeg ble passe paff. Sa at gynekologen hadde anbefalt det.
Da ble fastlegen sur fordi gyn ikke hadde sykmeldt meg. Men etter litt kverulering ble jeg sykmeldt ut uken sånn som gyn sa.

Herregud så håpløs fastlege da[emoji849][emoji849] gyn vet jo mer om dette enn fastleger!! Men bra det ordnet seg!!!

Frustrerende!
Ville kanskje sjekket med JM også da og evt blitt henvist til føden sånn at de kan ta vurderingene fremover om fastlegen skal være sånn

Back
Topp