blødning i uke 21?

Meremer86

Forelsket i forumet
noen som har opplevd det? skjedde med meg igår, var på føden og alt var som det skulle med lillegutt i magen, og ikke noen tegn til fødsel! har ikke blødd noe mer, men lurer jo veldig på hvorfor jeg blødde:/ og er redd det skal skje igjen!

Om det ikke fortsatte...og det ikke var store mengder ville jeg ikke blitt så bekymret. 

Jeg blødde veldig mye en morgen i uke 12 og 16. Sto opp fra senga og det kom masse rent blod, måtte tråkke i blodet for å komme meg på badet. Var hos legen og de fant ingenting galt, ble sykemeldt noen uker. Sitter meg gutten i fanget nå, så for oss gikk det helt fint iallefall :) 

TonjeJenta skrev:
Om det ikke fortsatte...og det ikke var store mengder ville jeg ikke blitt så bekymret. 

har heldigvis ikke fortsatt, men det kom ganske mye når det først kom :/ prøver å ikke bekymre meg:)

Sannheten skrev:
Jeg blødde veldig mye en morgen i uke 12 og 16. Sto opp fra senga og det kom masse rent blod, måtte tråkke i blodet for å komme meg på badet. Var hos legen og de fant ingenting galt, ble sykemeldt noen uker. Sitter meg gutten i fanget nå, så for oss gikk det helt fint iallefall :) 

godt å høre om andre som har oppleevd det samme, med en lykkelig slutt:)

Jeg hadde jevnlige blødninger fra uke 12 og helt frem til uke 26.

Var ofte til sjekk men fikk aldri svar på hvorfor det skjedde, men alt var helt fint hele tiden.

Er ikke uvanlig med blødninger fikk jeg beskjed om.

Men er ekkelt å oppleve det allikevel.

Jeg hadde en blødning i uke 19, ganske kraftig mens den sto på, men den varte bare to dager. De fant aldri ut grunnen og alt gikk bra. Lykke til!

Back
Topp