Blødning i svangerskapet!

Lottemora

Flørter med forumet
Septemberlykke 2021
Det startet igår, jeg var på do og når jeg tørket meg var det blod på papiret, og hver gang jeg tørket meg var det litt blod igår, men ikke så mye at det rant ned i trusa. Idag har jeg hatt menslignende smerter og fortsetter å blø.. Nå når jeg var på do var det en liten blodflekk i trusa. Jeg har en skikkelig dårlig følelse og klarer ikke å glede meg noe mer. Håper alle deres andre små har det bra inni magehuset og at dere får ett fantastisk svangerskap <3

Ikke ta sorgene på forskudd. ❤️
Mens-smerter kan man ha hele svangerskapet uten at det betyr at det er noe galt.
Og så lenge det ikke er klumper og store mengder blod så er det heller ikke sikkert at det er "farlig".

Sender deg en klem. ❤️

Jeg blødde mye med Nr 1, flere uker med blod på papiret og i trusen. Var mormunnen min som blødde og han hadde det fint :) Kan ikke love at det går bra, men kan love at det ikke alltid betyr at det går dårlig! :) Klem!

Du kan kontakte legen på mandag og ta blodprøver for å se stigning . Blødning trenger ikke vare negativ. Det kan vare mensen og, den tiden kroppen er vant at det er mens og en får litt blødning . Har selv opplevd det 2 ganger .
Prøv å tenke positivt . Ta med ro , ikke stresse . Sender deg en god klem ❤️

Tusen takk for fine ord ❤️ krysser jo selvfølgelig fingrer og tær for at det går bra, blødde INGENTING med nr én, har hatt en dårlig følelse egentlig siden vi fant ut av vi skulle ha nr to, ikke hatt noen ordentlige symptomer, ingen kvalme eller noe annet enn oppblåst, nå som jeg begynte å blø, ble jeg også mindre oppblåst å da har jeg liksom mista alt av graviditetstegn :'(

Du kan kontakte legen på mandag og ta blodprøver for å se stigning . Blødning trenger ikke vare negativ. Det kan vare mensen og, den tiden kroppen er vant at det er mens og en får litt blødning . Har selv opplevd det 2 ganger .
Prøv å tenke positivt . Ta med ro , ikke stresse . Sender deg en god klem ❤️

Takk for fine ord❤️ jeg skulle hatt mensen for nesten tre uker siden, så har ikke noe følelse av at det er mensblødning :( klem til deg også!

Hei lisa lotte. Denne uka har jeg også blødd. Det har kun vært blod på papiret etter dobesøk, ingenting i trusa. Det har også vært litt brunt. Jeg ble selvfølgelig veldig bekymret. Var jo på tidlig ultralyd på mandag og alt så fint ut. Jeg ringte og fikk en ny ultralydtime som jeg var på igår. Var så nervøs og håpet mitt var ute så det var såvidt jeg turte å gå inn å ta den ultralyden.

Vel, jeg fikk se et bankende hjerte og fosteret hadde vokst 3,5 mm siden mandag. Alt var perfekt! De sa at å blø i svangerskapet er mye mer vanlig enn man tror.

Anbefaler deg å få det undersøkt så du slipper nervøsiteten og usikkerheten. Jeg er glad jeg fikk undersøkt, for nå er jeg helt rolig og er sikker på at dette går bra :)

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for deg:)

Back
Topp