blødning i svangerskapet..

snart-tobarnsmor

Flørter med forumet
da har jeg blødd ganske så bra i 3 uker, har fått sjekket babyen, og alt er bra med h*n. men er det noen andre der ute som også har blødd og som det har stoppet til?

Jeg har blødninger, men alt er bra med babyen min.. Mine blødninger kommer av at jeg har veldig følsomme slimhinner.. mange som får det når de går gravide..

Jeg har blødninger inni livmora og har diagnosen "truende abort" eller hva de nå kalte det.. min baby har det også veldig bra hittils, heldigvis<3

Har også fått beskjed om å forberede meg på prematur baby. så sitter her med krysset fingrer og foter for at dette skal gå bra.

bettimor skrev:
jeg hadde det, men ser ut til at de har gitt seg nå :)

vet du hvor blødningen kom i fra? så bra at det har gitt seg :D

Jeg har blødd hver dag i to uker nå, kommer fra livmoren og er ikke friskt blod. Har vært på UL to ganger i løpet av denne perioden, hvor alt har stått bra til, og skal tilbake om en uke for å se hvordan det går. 
Jeg har hatt en del magesmerter i tillegg, så har vært veldig mye redd. Håper virkelig det går bra. Legen sa heldigvis at det ikke var noe farlig og at alt sto bra til :)

Er 15+5 i dag.

Jeg blødde friskt og hadde smerter fra uke 7 til 8, men etter det har jeg ikke blødd noe... Sannsynligvis kom min blødning fra prøverørsmedisinene...

Back
Topp