Blødning i svangerskap

Trin

Forumet er livet
Hei, jenter!
Har et lite spørsmål til dere som har hatt blødninger i svangerskapet men likevel født et friskt barn til termin:
Hvor mye blødde dere?

Kjapt fortalt: Ble gravid med spiral. Fjernet spiral. Begynte så smått med litt misfarget utflod 4 dager etter. Det fortsatte litt av og på de neste 2 ukene før jeg tok UL. Gyn påviste bankende hjerte. Han kunne ikke se blødninger fra livmorhulen. Blødningene tiltok dagen etter. Det virker som om jeg blør midt på dagen, mens det på kvelden og morgenen først og fremst er misfarget slim. Antar den lille bonusoverraskelsesbabyen ikke blir noe av likevel, men vil gjerne høre andres erfaringer rundt blødninger. Hører med til historien at jeg ikke har smerter foreløpig.

Jeg begynte å blø når jeg var i uke 6-7, og fikk time hos gyn en uke senere mener jeg. Da så jeg en bitte liten klump og at hjertet slo. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde begynt å blø enten fordi jeg hadde mista en tvilling eller pga noe med morkaka.

Jeg blødde helt til jeg var i uke 17 tror jeg. Hadde ikke vondt når jeg blødde heldigvis :)
Det var ikke alltid det var friskt blod, det hendte at det var litt mørkt og. Men det kom så mye at jeg gikk med innlegg/bind.

Nå har jeg ei frisk datter på snart 4 mnd :)

Back
Topp