Jeg lurer på hvor fort folk har fått ultralyd på sykehuset ved blødning som ikke har ført til SA? Jeg antar mange går privat så sikkert ikke alle som kan svare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer på hvor fort folk har fått ultralyd på sykehuset ved blødning som ikke har ført til SA? Jeg antar mange går privat så sikkert ikke alle som kan svare.
Det er faktisk helt på tryne. Gravide får ingen hjelp mot det psykiske med et svangerskap føler jeg. Det står til og med på sykehusenes nettsider at man skal få tilbud om samtale etter en abort, men jeg har ikke fått tilbud om samtale og jeg kjenner heller ingen som har fått tilbud om det. Heller tvert i mot, at folk sitter hjemme med rester og føler seg urolige , men bare får beskjed om at det er helt normalt og at de må ta seg sammen når de ringer.Så bra du fikk komme inn så raskt etter du tok kontakt! Jeg blir ikke prioritert fordi jeg ikke har smerter og fordi blødningen stoppet, men jeg har hatt en MA før uten noen som helst blødning så jeg føler jeg burde fått komme inn uten å måtte vente i en evighet. Det er ikke en lege som har sett på henvisningen min enda en gang.Hadde spotting, blødninger og kramper i ei uke, dro på legekontoret på fredag ettermiddag da blødningen og krampene ble kraftigere. Legen ringte opp gynekologen og ordnet så jeg fikk dra til gynekologvakt på sykehus for ultralyd allerede dagen etter.