Blødning i svangerskap 13 uker

regnbue2020

Blir kjent med forumet
Jeg er i dag 13+2 uker gravid, det er min første graviditet og alt har vært fint helt frem til denne uken. På mandag hadde samboer og jeg samleie og på tirsdagen fikk jeg moderate blødninger sammen med krampeaktige smerter i nedre mage. Jeg dro til legevakten og der fikk jeg beskjed om at det var mulighet for spontanabort og fikk time hos gynekolog på onsdag morgen for å sjekke etter liv. Blødningen avtok på tirsdag kveld/natt og hadde bare brun utflod over natten. Det ble tatt ultralyd hos gynekolog og vi fikk vite at alt er ok med fosteret og vi fikk høre hjertelyd, men litt ut på dagen igår fikk jeg småblødninger. Blødningene har nå kommet og gått siden i går og jeg har igjen magesmerter som kjennes ut som mensen. Tenker jeg skal ta turen inn til lege i morgen, men jeg er veldig bekymret og lurer på om noen andre har vært i gjennom det samme?
 
Skjønner godt du er bekymret, og kan bare håpe at alt er bra med babyen. Ble det funnet foranliggende morkake ?
 
Skjønner godt du er bekymret, og kan bare håpe at alt er bra med babyen. Ble det funnet foranliggende morkake ?

Nei det ble ikke det. Er egentlig veldig engstelig, har siden i går hatt en litt større blødning så jeg mistenker det verste. Har vært hos lege, men får ikke ny ultralyd før på mandag.
 
Nei det ble ikke det. Er egentlig veldig engstelig, har siden i går hatt en litt større blødning så jeg mistenker det verste. Har vært hos lege, men får ikke ny ultralyd før på mandag.
Ååh så dumt å gå hele helgen når man er så langt på vei og.. har du tenkt på å gå privat?
 
Skjønner godt at du er bekymret. Prøv å hold fast i at det så fint ut på ultralyd. Håper neste ultralyd viser det samme og at blødningen gir seg!:Heartred
 
Jeg har hatt flere store styrtblødninger siden uke 9, er nå 17+6 og det kommer fremdeles brunt hver dag.
 
Hvordan går det ?
 
Back
Topp