Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja det er helt grusomt, gruer meg til å gå på do, prøver å fungere som normalt. Rosa/rødt blod, ikke mye, mindre enn en mens. Ingen klumper eller noe annet heller.Uff.... Litt av en påkjenning. Er det friskt blod hele tiden? Mye/lite? Med el uten noe i?
Ja det er helt grusomt, gruer meg til å gå på do, prøver å fungere som normalt. Rosa/rødt blod, ikke mye, mindre enn en mens. Ingen klumper eller noe annet heller.
Har hatt lette blødninger i over en uke, men ikke noe vondt. Har ikke ul før 8 januar!!! Vet ikke om jeg klarer å vente... flere som hatt blødd såpass lenge? Også har alt stått bra til?
Hvor lenge har det vært sånn? Noen smerter e.l?Jeg har også småblødninger og er livredd for at det har gått galt igjen. Er ingen mengder blod, bare innimellom når jeg tørker og brun utflod innimellom. Har ventet for å se men nå tror jeg at jeg må få en sjekk. Innimellom blir jeg "sikker" på at det har gått galt. Gruer meg for å sjekke for er redd for å få en beskjed jeg frykter...![]()

Ingen smerter. Har vært sånn av og på i en ukes tid...Hvor lenge har det vært sånn? Noen smerter e.l?
![]()
Uff, så utrolig dumt. Ville nok sjekket det selv og. Hva skjer liksom...Ingen smerter. Har vært sånn av og på i en ukes tid...