Blødning i over en uke

Solmåne

Blir kjent med forumet
Har hatt lette blødninger i over en uke, men ikke noe vondt. Har ikke ul før 8 januar!!! Vet ikke om jeg klarer å vente... flere som hatt blødd såpass lenge? Også har alt stått bra til?

Uff.... Litt av en påkjenning. Er det friskt blod hele tiden? Mye/lite? Med el uten noe i?

Jeg har også hatt småblødninger i en uke nå. Bare på morran, og 3-4 tørk så er det over. Jeg er 7+5 i dag. Har ikke sjekka det ut enda.

Laget også en tråd om det og det var ei som svarte at hu hadde blødd nesten hver dag til uke 10. Med henne hadde alt vært fint, i uke 18 nå.

Satser på at det går for oss også:Heartred

Uff.... Litt av en påkjenning. Er det friskt blod hele tiden? Mye/lite? Med el uten noe i?
Ja det er helt grusomt, gruer meg til å gå på do, prøver å fungere som normalt. Rosa/rødt blod, ikke mye, mindre enn en mens. Ingen klumper eller noe annet heller.

Uff, ingenting er så skummelt som blødninger i svangerskapet, skjønner veldig godt at du er nervøs.
Men det er også vanlig å blø litt av og på, og for mange, mange går det bra. :)

Jeg ville målt hcg om jeg var deg, så slipper du å gå og lure på om det har gått galt.
Jeg mistet i MA i sommer etter 3 uker med blødninger. Jeg sier ikke det for å skremme deg, men hadde jeg vært lur hadde jeg fått målt hcg allerede første uken, istedenfor å vente og vente som jeg endte opp med å gjøre :/

Ja det er helt grusomt, gruer meg til å gå på do, prøver å fungere som normalt. Rosa/rødt blod, ikke mye, mindre enn en mens. Ingen klumper eller noe annet heller.

Håper det er uskyldig. Og skjønner at du gruer deg for toalettbesøk. Positivt at det ikke er så mye.

Jeg har også småblødninger og er livredd for at det har gått galt igjen. Er ingen mengder blod, bare innimellom når jeg tørker og brun utflod innimellom. Har ventet for å se men nå tror jeg at jeg må få en sjekk. Innimellom blir jeg "sikker" på at det har gått galt. Gruer meg for å sjekke for er redd for å få en beskjed jeg frykter... :(

Jeg har også småblødninger og er livredd for at det har gått galt igjen. Er ingen mengder blod, bare innimellom når jeg tørker og brun utflod innimellom. Har ventet for å se men nå tror jeg at jeg må få en sjekk. Innimellom blir jeg "sikker" på at det har gått galt. Gruer meg for å sjekke for er redd for å få en beskjed jeg frykter... :(
Hvor lenge har det vært sånn? Noen smerter e.l?

:Heartbigred:Heartbigred

Ingen smerter. Har vært sånn av og på i en ukes tid...
Uff, så utrolig dumt. Ville nok sjekket det selv og. Hva skjer liksom...

Men bra du ikke har noen smerter. Kanskje det er noe gammelt blod/rester.

Jeg fikk også sjekket på ul og alt ser fint ut! Om det ikke gir seg innen rimelig tid skulle jeg bestille time til en grundigere sjekk.

Back
Topp