Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Stod opp og gikk på do i dag tidlig i 6 tiden. Da var det blod i trusa. [&:]Ikke nok til at det hadde blødd gjennom. Ikke blødd en dråpe siden. Vært hos legen og skal til gyn.pol kl 1530 i dag.......Livredd.....grått masse i dag...... vil så gjerne beholde spiren....[:(]
Tror det går bra. Var så kort på vei at legen ikke kunne se hjertebevegelser på UL og det var en blodåre(min altså) i veien. MEN han så en liten veskeansamling ved den ene eggstokken. Legen trodde jeg hadde hatt en vanncyste ved den ene eggstokken som hadde sprukket. Da pleier det å komme en liten blødning, legen trodde mest sannsynlig det var dette som hadde skjedd ettersom det var såpass lite blod. Dette var visstnok helt vanlig og ufarlig. Men det ble tatt blodprøve for å se mengden av hcg skal på ny UL neste tirsdag for å se om det har vokst og om mengden hcg har økt.
Selv er jeg egentlig positiv for jeg b lir kvalmere og kvalmere og kvalmere og kvalmere for hver dag(minutt!!) som går...... Føler meg veeeldig gravid. Svimmel, trøtt og ueeeeendeeeelig kvalm!!!!!!!!!!!1[;)]