Blødning i går 9+3 MA igjen???

Takk :) hadde du med deg mannen? Føler han må få være med... syns det ble så rart på sus når jeg hadde han med der når jeg mista i okt. Var liksom som de der inne syns han var veldig i veien.. Jeg orker ikke kjøre tårevåt hjem alene om det ikke går bra..
Har hatt med mannen eller ei god venninne, med fire unger hjemme er d ikke alltid lett for oss begge å komme fra.
På sigrids ultra sist jeg var, hadde jeg med mannen og de to yngste, hun tok dem godt i mot, tulla med ungene og pekte og forklarte.
 
Jeg har nettopp gått gjennom det samme... hadde store blødninger på mandagen, det var som å skru på en kran :( og jeg var selvfølgelig overbevist om at jeg hadde mistet i 12uke...
Fikk hastetime hos legen samme dag, henvisning til ul, og kom inn til ul undersøkelse i går så det gikk rimelig kjapt.
Viste seg en sprell levende baby, årsaken til den store blødningen var nok en liten brist i en blodåre i morkaken som har lagt seg foran livmorhalsen.
Jeg forstår bekymringen din, og ønsker deg masse lykke til!
 
Det var godt å høre!
 
Så bra :D
 
Jeg ville helt klart ringt lege/legevakt med en gang. Jeg hadde også MA tidligere i år, og da jeg begynte å blø, ba de meg komme inn med en gang. Siden du (kanskje?) har blødd litt så ville jeg definitivt få sjekket det ASAP og om det ikke er noe farlig som skjer så har du hvertfall fått bekreftelse og ro i sjelen.

De bør forstå det, og ta deg inn med en gang når du forklarer hva som har skjedd, og hva som har skjedd tidligere. Fortell hvordan det går da :) Lykke til!
 
Jeg ville helt klart ringt lege/legevakt med en gang. Jeg hadde også MA tidligere i år, og da jeg begynte å blø, ba de meg komme inn med en gang. Siden du (kanskje?) har blødd litt så ville jeg definitivt få sjekket det ASAP og om det ikke er noe farlig som skjer så har du hvertfall fått bekreftelse og ro i sjelen.

De bør forstå det, og ta deg inn med en gang når du forklarer hva som har skjedd, og hva som har skjedd tidligere. Fortell hvordan det går da :) Lykke til!
Hvis du leser innlegget mitt tidligere ser du hvordan det gikk :) alt jelt fint og fikk se en sprellende alien tidligere i dag.
 
Hvis du leser innlegget mitt tidligere ser du hvordan det gikk :) alt jelt fint og fikk se en sprellende alien tidligere i dag.

SÅÅÅ godt å høre!! :) Hvor fikk du time så fort? :)
Gratuelrer med sprellende alien. Hihi :p
 
Back
Topp