Blødning i 3 uker

NSHA

Andre møte med forumet
Hei. Jeg fikk i går vite at jeg er gravid. Mensen var først 4 uker forsinket, så har jeg hatt "mensen"/blødninger i 3 uker. Var hos gynekolog i går etter henvisning fra fastlegen overigår, og da var det et foster med bankende hjerte der. Men synes menssmertene er blitt verre og blødningene har jeg fortsatt i dag. Dette er noe jeg aldri har opplevd i mine tidligere svangerskap, så jeg tror jeg holder på å miste nu?

huff så ekkelt å gå sånn. mange har både menssmerter og blødninger i svangerskap uten at det er noe galt med fosteret, men det er en påkjenning å gå sånn. får du noe mer oppfølgning av gynekologen? sa de noe om hvor blødningen evt kommer fra? noen kan ha en blodansamling i livmora, evt bare blødninger uten årsak. håper det går over så du slipper uroe deg

Skal måle hcg mandag og onsdag, og inn til ny ul lørdag om en uke. Han sa ingenting om hvor blødningen kom fra, han kunne ikke se noe antydning til blod i går ettermiddag når jeg var der. Men jeg hadde blod på papiret i går før jeg dro dit.
Synes at menssmertene er sterkere nu, enn de har vært disse 3 ukene... Så jeg tror jo selvfølgelig at jeg holder på å miste nu. Har de andre svangerskapene også blødd, men langt i fra i hele 3 uker. Og jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei heller. I følge mensen skal jeg være nærmere 12 uker nu, men det stemte langt i fra overens med fosteret han målte i magen i går. Og jeg tok flere negative tester i april, så jeg skjønner egentlig ingenting....

Så rart. Men hcg måling vil muligens være misvisende om du er over 8 uker feks for da kan det begynne å dale/synke siden hcg synker mellom uke 8-12. Men sa han ikke noe etter målingene på ul da. Det burde jo indikert hvor langt du er på vei

Da vil hcg vise mye i såfall. Virker som du har blitt gravid senere enn du har trodd da. Du får sikkert en ny ul for å sjekke utvikling og om de har målt riktig?. Du kan evt ha hatt to og mista en evt så derav blødning å. Det kan være mange årsaker til blødning men sjelden de finner it sv hvorfor dessverre

Jeg har hatt spotting altsp brunt, kom rett inn for å ta ul og da levde fosteret og hjertet dunket. Noen timer senere begynte jeg å abortere. Håper det går bra for din del, flere som blør og blør men fremdeles er gravide :)

Da vil hcg vise mye i såfall. Virker som du har blitt gravid senere enn du har trodd da. Du får sikkert en ny ul for å sjekke utvikling og om de har målt riktig?. Du kan evt ha hatt to og mista en evt så derav blødning å. Det kan være mange årsaker til blødning men sjelden de finner it sv hvorfor dessverre
Skal i følge ultralyden blitt gravid en uke etter at jeg ventet mensen :D

Jeg har hatt spotting altsp brunt, kom rett inn for å ta ul og da levde fosteret og hjertet dunket. Noen timer senere begynte jeg å abortere. Håper det går bra for din del, flere som blør og blør men fremdeles er gravide :)
Hvordan foregikk aborten? Begynte det med smerter eller sterke blødninger etter spottingen? :)

Hmm. Jeg har fortsatt menssmerter og rødt på papiret når jeg tørker meg, men slik har det jo også vært i 3 uker nu. Men føler menssmertene er kraftigere en de har vært

Mensmerter kan også være at livmora vokser altså normalt. Er vanskelig å si. De gangene jeg har hatt sa har jeg fossblødd og det har ikke vørt noen tvil. Og magefølelsen har stemt på om det gikk galt eller ikke. Hcg vil indikere hva som skjer i alle fall. Håper det gir seg. Er slitsomt å gå sånn

Håper alt er bra med deg og spiren, lykke til i uka her. Sender en klem. :Heartred

Back
Topp