Blødning i 2 uker, så positiv test - SA?

1112soheil

Blir kjent med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei!
22. juni fikk jeg mensen en uke for tidlig, og blødninga varte i 13 dager. Stussa litt, men har ikke alltid den mest punktlige syklusen, og har tidligere slitt MYE med mellomblødninger. Tenkte derfor ikke mer over det. I dag sa Flo appen at mensen var to dager forsinket, så jeg tok en test for et par timer siden, og den ble positiv. Tror dere det vil si at jeg er gravid nå, eller at jeg har hatt en SA, og at hcg nivået ikke har sunket ordentlig enda? Legger ved bilde av testen. Denne er til sammenligning sterkere enn da jeg ble gravid første gang, og testet på ca samme tid.
På forhånd takk for svar! :)
 

Vedlegg

  • 84168233-9AC7-470B-A6B2-81CAB462C39E.jpeg
    84168233-9AC7-470B-A6B2-81CAB462C39E.jpeg
    601 KB · Visninger: 26
Hei!
22. juni fikk jeg mensen en uke for tidlig, og blødninga varte i 13 dager. Stussa litt, men har ikke alltid den mest punktlige syklusen, og har tidligere slitt MYE med mellomblødninger. Tenkte derfor ikke mer over det. I dag sa Flo appen at mensen var to dager forsinket, så jeg tok en test for et par timer siden, og den ble positiv. Tror dere det vil si at jeg er gravid nå, eller at jeg har hatt en SA, og at hcg nivået ikke har sunket ordentlig enda? Legger ved bilde av testen. Denne er til sammenligning sterkere enn da jeg ble gravid første gang, og testet på ca samme tid.
På forhånd takk for svar! :)
Det er veldig vanskelig å vite. Det enkleste er vel å vente noen dager for å se om neste test blir sterkere. Eventuelt ta blodprøve hos legen for å sjekke hcg-stigning. :)
 
Dagen test, den er vel absolutt litt svakere tror jeg..
 

Vedlegg

  • 7CA20D01-8CD4-44AD-AD11-536DA3CA76F7.jpeg
    7CA20D01-8CD4-44AD-AD11-536DA3CA76F7.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 54
Noen opplever festeblødning som er like kraftig som en mens. Tipper det er det som har skjedd i ditt tilfelle. Gratulerer!
 
Back
Topp