Blødning i 1,5 uker før mensen

rim90

Blir kjent med forumet
Hallo, jeg har gått på ppiller i 9år og har av og til hatt spottinger innimellom.
Men nå begynner jeg å lure på om noe er galt, litt over en uke før pillestopp begynte deg å få menssmerter og blø litt (ofte hatt slik før, så tenkte ikke så mye over det)
Men nå har det jo gått 12 dager og jeg blør enda, ikke så masse men nok til at jeg er litt beskymret.
Den skikkelige mensen min har enda ikke kommet, nesten som at blodet nå et mye tynnere enn ved mensblod?

Håper jo på at det går over når den skikkelige mensen kommer (forhåpentligvis snart) men om den ikke gjør det, hva kan være galt da? :-/

Har ikke så veldig menssmerter btw..
 
Du kan vere gravid :) .
Hehe ja var Det mamma sa, så tok en test og den var negativ. Etter 3uker med blødninger så stoppet det:) vell å merke etter jeg sluttet på ppillen, så tipper det hadde noe med pillene å gjøre:)

Nå har jeg vært pillefri i noen uker og det er DEILIG!! Mer sexlyst og ikke så ømfintlig av meg :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe ja var Det mamma sa, så tok en test og den var negativ. Etter 3uker med blødninger så stoppet det:) vell å merke etter jeg sluttet på ppillen, så tipper det hadde noe med pillene å gjøre:)

Nå har jeg vært pillefri i noen uker og det er DEILIG!! Mer sexlyst og ikke så ømfintlig av meg :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Godt og hore at du er I bedre form da :) .
Du faar se til evt neste blodning da, om den kommer eller ikke kommer ;) .
Skulle du vere gravid, hold oss opptatert da ;) .
 
Godt og hore at du er I bedre form da :) .
Du faar se til evt neste blodning da, om den kommer eller ikke kommer ;) .
Skulle du vere gravid, hold oss opptatert da ;) .
Det skal jeg, men håper ikke det :-0 skal gifte oss om 8måneder, så hadde vært litt kjedelig å være høygravid da :p men skjer det så skjer det:)
Etter bryllupet er det hvertfall baby i planene :D gleder meg såååån!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ohja. Jaja men har den klort seg fast saa har den d ;) alle barn er en gave, ik alltid like lett og faa. J fikk mitt forste barn som 18 aaring, for 6 aar siden veeeeldig lett men naa har j slitt me ny partner over 1 aar uten lykke. ;) :) .
 
Ohja. Jaja men har den klort seg fast saa har den d ;) alle barn er en gave, ik alltid like lett og faa. J fikk mitt forste barn som 18 aaring, for 6 aar siden veeeeldig lett men naa har j slitt me ny partner over 1 aar uten lykke. ;) :) .
Ja virker litt som at det er lettest når man ikke prøver:p leste at det er best å prøve to dager før eggløsning :-0
Aah missunnelig på deg! Jeg vil også prøve!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sikkert nok men j aner ik hver mnd j har egglosning...Joda joda j er jo heldig som har en fantastisk soon, bare synd han ik bor til meg. Du blir sikkert mamma du og en dag :) .
 
Sikkert nok men j aner ik hver mnd j har egglosning...Joda joda j er jo heldig som har en fantastisk soon, bare synd han ik bor til meg. Du blir sikkert mamma du og en dag :) .
Håper på det :p
Nå har jeg enda ikke fått den vanlige mensen min etter jeg sluttet på pillen :-0 litt nervøs igjen nå xD


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja to ganger faktisk :-0
Først en uke før jeg trodde jeg skulle få mensen, da var den negativ. Og nå en uke på overtid, fremdeles negativ :-0
Nå går jeg rundt med mensenmuring, vondt i halebeinet og bekkenet og ingen mensen -_-

Lurer litt på hva kroppen min holder på med.. + masse utflod :-0:-0


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja to ganger faktisk :-0
Først en uke før jeg trodde jeg skulle få mensen, da var den negativ. Og nå en uke på overtid, fremdeles negativ :-0
Nå går jeg rundt med mensenmuring, vondt i halebeinet og bekkenet og ingen mensen -_-

Lurer litt på hva kroppen min holder på med.. + masse utflod :-0:-0


Sent from my iPhone using BV Forum

Hm rart.kanskje du skulle gaatt til legen?mange dager siden du testa sist?
J fikk mensen sist mnd og menet selv j mista.forventa mens forige fredag/naa mandag.forige fredag begyntr j og spotte mye mindre en sist og j er naa paa min 6 dag me spotting.skjonner ingenting og negativ test for to dager sien.kanskje j svir av rn ny test I morgen.skjonner ik hva d er om j ik er gravid.
 
Hallo, jeg har gått på ppiller i 9år og har av og til hatt spottinger innimellom.
Men nå begynner jeg å lure på om noe er galt, litt over en uke før pillestopp begynte deg å få menssmerter og blø litt (ofte hatt slik før, så tenkte ikke så mye over det)
Men nå har det jo gått 12 dager og jeg blør enda, ikke så masse men nok til at jeg er litt beskymret.
Den skikkelige mensen min har enda ikke kommet, nesten som at blodet nå et mye tynnere enn ved mensblod?

Håper jo på at det går over når den skikkelige mensen kommer (forhåpentligvis snart) men om den ikke gjør det, hva kan være galt da? :-/

Har ikke så veldig menssmerter btw..
Hei!
Slike mellombruddsblødninger kan være ganske vanlig ved bruk av visse typer p-piller. Som regel vil dette normalisere seg i løpet av de frøste månedene etter oppstart med pillene. Jeg vil råde deg til å bestill en time hos din fastlege for å få vurdert om du evt. bær undersøkes. Hilsen Elin.
 
Back
Topp