Noen som har fått påvist hematom / blodansamling i livmor? Fant en stor på ultralyd for noen dager siden, så er passe stressa nå. Er 8 + 3.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har fått beskjed om å ta det veldig med ro i en uke nå for å se om det blir mindre. Hadde en kraftig blødning, men så har det stoppet. Bare litt gammelt blod som kommer av og til. Jeg skjønner ikke helt hva som er opp og ned på ultralydbilder hvordan visste du at det lå under?Ja i forrige svangerskap. Fikk ikke ha sex, trene eller løfte over 5 kg. Det var ganske så stort i uke 7, en del mindre i uke 9 og borte i uke 13. Jeg blødde ikke i det hele tatt, men mitt lå under fosteret og hadde vært ufarlig uansett Hvor ligger ditt?
Ja, jeg har fått beskjed om å ta det veldig med ro i en uke nå for å se om det blir mindre. Hadde en kraftig blødning, men så har det stoppet. Bare litt gammelt blod som kommer av og til. Jeg skjønner ikke helt hva som er opp og ned på ultralydbilder hvordan visste du at det lå under?
Hvordan har det gått, @Løpejente <3?Ja, jeg har fått beskjed om å ta det veldig med ro i en uke nå for å se om det blir mindre. Hadde en kraftig blødning, men så har det stoppet. Bare litt gammelt blod som kommer av og til. Jeg skjønner ikke helt hva som er opp og ned på ultralydbilder hvordan visste du at det lå under?
Hei! Foreløpig går det bra. Var på ny kontroll på torsdag, og det hadde i hvert fall ikke blitt større. Jeg blør litt gammelt blod hver dag, men så lenge det ikke er friskt så skal man ikke bekymre seg. Var hjemme fra jobb noen dager, men tilbake igjen nå. Legen sier ingen krevende fysisk aktivitet, f eks trening. Så er det bare å vente og håpe at det går bort av seg selvHvordan har det gått, @Løpejente <3?
Jeg fikk smådråper av blod på tirsdag, så ga det seg, men i dag kom det mer brunaktig blod på papiret og fortsatte litt på innlegget.. blir jo så redd!
Hva legges i å være «i ro»? Holdt du deg hjemme fra jobb liksom? Jeg har TUL-time på tirsdag og er nå veldig nervøs for hva de ser der…
Hvordan gikk det på UL?Hvordan har det gått, @Løpejente <3?
Jeg fikk smådråper av blod på tirsdag, så ga det seg, men i dag kom det mer brunaktig blod på papiret og fortsatte litt på innlegget.. blir jo så redd!
Hva legges i å være «i ro»? Holdt du deg hjemme fra jobb liksom? Jeg har TUL-time på tirsdag og er nå veldig nervøs for hva de ser der…
Det gikk så fint! Legen kunne ikke se noe grunn til blødninger. Han mente det bare muligens var en hormonubalanse som jeg ikke skulle bekymre meg forHvordan gikk det på UL?
Så godt å høre!Det gikk så fint! Legen kunne ikke se noe grunn til blødninger. Han mente det bare muligens var en hormonubalanse som jeg ikke skulle bekymre meg for
Så braDet gikk så fint! Legen kunne ikke se noe grunn til blødninger. Han mente det bare muligens var en hormonubalanse som jeg ikke skulle bekymre meg for