blødning før IKM

Bamse

Forelsket i forumet
Hei!

Nå er det en ting jeg lurer på. I helga fikk jeg noe som lignet på TR, selv om jeg ikke skal har IKM før til helga (1. juledag). Det var ikke friskt blod som kom ut, men noe som lignet brunt slim.

Hva kan dette være? Har ikke noe smerter slik som jeg har når TR kommer. Lurer fælt! [&:]

jaha.. Kan det være det selv om blødningen var brun, og veldig slimaktig? Håper det!!!
Noen flere som har opplevd dette?

Jeg har opplevd det! Blod i utfloden/slimaktig 2 uker etter jeg hadde mensen...
Men det var visst pga av jeg var superfruktbar!

hmm...ok. har aldri opplevd dette før jeg..Håpet det skulle være festeblødningen, men det er det sikkert ikke da...

Ja, den var veldig rar, mensen altså! Min var brun og slimaktig, har aldrig opplevd dette før. Jeg trodde festeblødningen var rød jeg..Men håper jeg tar feil!!! Får vente en uke og se. Kommer ikke mensen tar jeg en test!

Krysser fingrene og håper på det beste!

Er det sant!?! Håper på det beste! [:)]

Min bløding varte kanskje i 2-3 dager (men det kom veldig lite!)...Skal ha TR til helga nå...så da kom denne lille blødingen ca 3 uker etter forige mens.. Stemmer ganske bra med det du fortalte da!

Er så spennt!!!

Jeg har hatt det sånn mange ganger - før mensen har kommet. Hver gang har jeg fått forhåpninger om at det var festeblødning, men håpet sank hver gang... Men vi kan jo krysse fingrene for at det er en graviditet på gang hos deg!

hei, opplevde det samme i går, på dag 9 etter el skal ikke ha ikm før første juledag, har hatt en del mens murring, men så ser det ut som om det har gitt seg. har vanligvis litt brunaktg utflod før tr, men da pleier den å komme samme dag eller tidlig dagen etter, kan det ha vært festeblødning[8|].hadde vært den beste julegaven med en liten spire[;)]

Er kjempe spent jeg nå! Håper det ordner seg for oss alle til jul! Hadde vært den beste julegaven!

Jeg går å kjenner etter symptomer på TR, men kjenner ingenting ennå. Men det er vell kanskje litt tidlig...Skal ha IKM første juledag jeg også.

Gruer meg skikkelig til IKM, hva om TR kommer!? [:(]

Blir gal av denne prøvinga og ventinga!

huff! i går fikk jeg TR, trodde jeg... Men det blødde nesten ingenting, kom bare en liten anelse av rødt i utfloden. I natt og i dag har det ikke kommet noe i det heletatt!

Hva kan dette komme av? Har TR kommet eller lurer den meg bare?

Back
Topp