Blødning etter tidlig UL?

Ønskebarnet2

Andre møte med forumet
Hei jenter:rolleyes:

Jeg har hatt brun/rosa og rød utflod siden før positiv graviditetstest. Ringte sykehuset i dag med min bekymring og fikk en veldig tidlig ul. Er kun 5+3 idag.

De fant ikke grunnen til blødningene, livmortappen var lukket og inntakt og hun så foster-anlegg i livmoren godt plassert langt opp... Ble veldig beroliget av dette :Heartred:Heartred

Men like etter ul begynte jeg å blø.... frisk blødning med slim, kom til og med en koagulere liten blodklump:sorry: Har murringer og et «hold i livmoren» stikker og svir litt.

Kan dette bare være blødninger pga gyn undersøkelsen? Noen som har opplevd lignende?:(:smiley-angelic001:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Jeg vet ikke hva det kan være for noe dessverre. :( Har selv spottet og hatt litt koagulert i dag, på fredag og på onsdag, det er kjempeskummelt. Håper det går bra med deg!

Jeg hadde det sist! Etter sex! Så regner med det kan være slimhinner osv som er skjøre!

Det er helt noe alt at blødning kan komme pga UL, når denne er innvendig. Slimhinnene er veldig lett blødende når en er gravid, det skal ikke så mye romsterimg til der nede før en kan blø. Håper det roer seg ❤

Takk for svar jenter :rolleyes::Heartpink:Heartpink:Heartpink

Blødningene er avtagende, så lever i håpet.... Om det hadde vært en SA ville vel ikke blødningen vært avtagende ???

Jeg mistet natt til fredag, og du blør nok både mer og lengre om dette hadde vært SA xsmile3

Jeg mistet natt til fredag, og du blør nok både mer og lengre om dette hadde vært SA xsmile3
Så kjedelig å høre:(:Heartred:Heartred håper det går bra med deg:Heartred
Takk for svar... håper det ikke er en SA på gang her, bare tanken er knusende etter såååå mange år som prøvere:(

Krysser fingrene for deg!:Heartred
Tusen takk:Heartpink:Heartred:Heartred:Heartpink blødningen her er helt avtagende og gått over til brun spotting, så håper virkelig det kun var gyn. som kom borti noe rester etter uttak av egg (ivf behandlingen) er ganske brutalt og blødde mye etter det, så kan være såre slimhinner:smiley-angelic001 håper ihvertfall det....... Ny ultralyd om 10dager:smiley-angelic001:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

håper virkelig det kun var gyn. som kom borti noe rester etter uttak av egg (ivf behandlingen) er ganske brutalt og blødde mye etter det, så kan være såre slimhinner:smiley-angelic001
Høres veldig plausibelt ut!

Er nok ikke liv laga dette. Hatt sterke mens smerter og store blødninger i hele dag:sad010
Ringte sykehuset og skal på ul imorgen. Men tror jeg bare kan takke for meg...
I 2uker kunne jeg nyte mirakelet mitt før jeg må gi slipp:sad010:sad010 urettferdig, er sønderknust:sad010 Må nok igjennom et langt ivf forsøk med medisiner og venting igjen:sad010:Heartred:Heartred

Er nok ikke liv laga dette. Hatt sterke mens smerter og store blødninger i hele dag:sad010
I 2uker kunne jeg nyte mirakelet mitt før jeg må gi slipp:sad010:sad010 urettferdig, er sønderknust:sad010 Må nok igjennom et langt ivf forsøk med medisiner og venting igjen:sad010:Heartred:Heartred
Å nei :( håper det likevel er liv!

Ånei, så utrolig trist å høre! Håper allikevel det er liv å se i morgen, tenker masse på deg :Heartred

Åå, så forferdelig! :crybaby2
Lykke til i morgen, håper likevel det er liv! :smiley-angelic001:Heartred
Kommer til å tenke mye på deg!:Heartred

Så forferdelig trist. :sad010 God klem til deg. :Heartred

Åssen går det ? ❤️

Back
Topp