Blødning etter spontanabort

Mallymal

Første møte med forumet
Hei! Lurer på hvilke andre erfaringer som finnes med blødning/spotting etter spontanabort i sammenheng med trening.

Jeg og partner mistet i slutten av uke 7, noe som endte i en noe komplisert medisinsk abort. (ikke utskrapning)
I kjølvannet av denne ønsker vi veldig gjerne å prøve på nytt, og det er nå nesten 3 uker siden.

Alle blødninger har gitt seg, og det kommer heller ikke brunlig utflod UTENOM når jeg trener hard styrketrening..

Vi var overlykkelige for at perioden med venting og null samleie var over, men etter trening i går fikk jeg meg en dårlig overraskelse der det hadde kommet rødlig utflod og etterhvert kom en bitteliten blodflekk. :(

Ville dere tolket dette som at jeg fortsatt har sår der nede og burde avstå fra samleie?
Jeg kommer jo selvfølgelig til å gjøre det for å unngå infeksjon men er usikker på hvordan jeg skal tolke dette :(

Hei! Lurer på hvilke andre erfaringer som finnes med blødning/spotting etter spontanabort i sammenheng med trening.

Jeg og partner mistet i slutten av uke 7, noe som endte i en noe komplisert medisinsk abort. (ikke utskrapning)
I kjølvannet av denne ønsker vi veldig gjerne å prøve på nytt, og det er nå nesten 3 uker siden.

Alle blødninger har gitt seg, og det kommer heller ikke brunlig utflod UTENOM når jeg trener hard styrketrening..

Vi var overlykkelige for at perioden med venting og null samleie var over, men etter trening i går fikk jeg meg en dårlig overraskelse der det hadde kommet rødlig utflod og etterhvert kom en bitteliten blodflekk. :(

Ville dere tolket dette som at jeg fortsatt har sår der nede og burde avstå fra samleie?
Jeg kommer jo selvfølgelig til å gjøre det for å unngå infeksjon men er usikker på hvordan jeg skal tolke dette :(
Så leit at dere måtte oppleve dette!

Har ikke erfaring med hard trening, men jeg hadde mellomblødninger i flere sykluser etter medisinsk abort (ca 10 uker, utviklingen stoppet rundt uke 8). Sluttet å blø etter rundt to uker tror jeg, men som sagt var syklusene mine merkelige, og jeg hadde flere mellomblødninger før det stabiliserte seg rundt den 3./4. syklusen etter medisinsk abort. Krysser fingrene for at kroppen din kommer seg og at det sitter en ny spire veldig snart!

Så leit at dere måtte oppleve dette!

Har ikke erfaring med hard trening, men jeg hadde mellomblødninger i flere sykluser etter medisinsk abort (ca 10 uker, utviklingen stoppet rundt uke 8). Sluttet å blø etter rundt to uker tror jeg, men som sagt var syklusene mine merkelige, og jeg hadde flere mellomblødninger før det stabiliserte seg rundt den 3./4. syklusen etter medisinsk abort. Krysser fingrene for at kroppen din kommer seg og at det sitter en ny spire veldig snart
Krysser alt jeg har :D

Etter jeg mistet så hadde kraftig blødning i noen dager til ei uke. Når jeg var i fysisk aktivitet, så merket jeg også at det kom litt blod. Fikk aldri beskjed av sykehuset hvor lenge vi måtte avstå, men begynte 2 uker etter. Da hadde jeg ikke blødning :)

Jeg hadde blødninger av og på i noen uker etter SA (medisinsk hjemme). Jeg blødde i to uker og så ikke i 1 uke, så begynte småblødninger igjen. Jeg tolket det som at kroppen fortsatt jobbet for å få ut alt, og tenker fortsatt at det var slik. Ene blødningen var såpass smertefull at jeg tror det kan ha vært mensen, men er ikke sikker, da det skjedde bare 3 uker etter SA. Jeg tolket det ikke som at jeg hadde sår, så vi hadde sex når vi følte for det. Håper du blir ferdig med det snart, ekkelt å gå med blødninger over tid, jeg syntes ihvertfall det.

Back
Topp