Blødning etter spiralinnsetting

Snart4barn

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Hvor lenge blødde dere etter innsetting av hormonspiral?

Satte den inn for 3 uker siden og blør enda, som en vanlig mensen.
#drittlei

Jeg har blødd siden 17. desember 2018, satt inn spiral 4. januar, tror jeg. Håper det gir deg snart...

Jeg blødde i 5 uker. Så to uker av, så to uker på osv i en periode.

Roet seg ned, men har blødd en gang i mnd hele veien. Hatt den i 4.5 år snart.
Mer uregelmessig blødninger igjen nå, så må vel få tatt en sjekk...

Blødde mye da hun satte den inn, hun sa hun måtte ha vært borti noe inni der. Blødde minimalt resten av dagen, deretter ingenting og fikk mensen som vanlig neste mnd

Jeg har blødd siden oktober... satte den inn da første uka i oktober.... har kun et par blødningsfrie dager før det er på igjen.... gir det seg ikke snart, kommer jeg til å ta den ut

Hvor lenge blødde dere etter innsetting av hormonspiral?

Satte den inn for 3 uker siden og blør enda, som en vanlig mensen.
#drittlei
Jeg hadde en konisering samtid som jeg fikk satt inn spiral..blødde i 6 uker! Helt jævlig...vondt var det og..men tenker d var pga koniseringa da..

Blødde en dag og ingenting siden . Er 1 år siden spiral ble innsatt og har heller ikke fått mensen tilbake , 14 mnd siden fødsel:)

Blødde bare litt den første uka. Men ikke gi opp, de fleste slutter å blø innen 3 mnd og får da mindre og mindre blødninger hver mnd. Etter 1 år så har over 85 % mista mensen helt :)

Det er bare på nett man leser om alle som blør så mye at de plages, de som ikke plages , skriver ikke så mye om det heller. Så de fleste mister mens helt :)

Blødde og hadde veldig smerter i 3 uker.. da orket jeg ikke mer og fikk den tatt ut!

Back
Topp