Blødning etter sex

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Nå har det skjedd 2 ganger. Senest nå og jeg blir kjempe redd vær gang [emoji12] vært gravid 2 ganger før og aldri opplevd dette før. Er det flere som opplever dette? Selvom jeg er relativt sikker på at det er pga sex. Så kan jeg ikke la være å bli redd for at det er starten på en SA.
 
Jepp.:( Opplevde det hver bidige gang etter sex i det forrige svangerskapet!:shifty::grumpy: Ikke tenk SA dersom du ikke har smerter/andre symptomer og det kun kommer etter samleie.:Heartred Kommer det rett etter samleie eller en stund etterpå?
 
Jepp.:( Opplevde det hver bidige gang etter sex i det forrige svangerskapet!:shifty::grumpy: Ikke tenk SA dersom du ikke har smerter/andre symptomer og det kun kommer etter samleie.[emoji813]red Kommer det rett etter samleie eller en stund etterpå?
Sorry for detaljer [emoji23] jeg går på do rett etter sex og da er det ikke blod. Kun andre ting [emoji12] men sånn 1-2 timer etterpå så har det kommet litt blod. Så jeg tørket meg og da virker det ikke som det kommer mer. Nei jeg har kun de vanlige murringene i magen som jeg har hatt hele tiden. Så ikke noe smerter.
 
Sorry for detaljer [emoji23] jeg går på do rett etter sex og da er det ikke blod. Kun andre ting [emoji12] men sånn 1-2 timer etterpå så har det kommet litt blod. Så jeg tørket meg og da virker det ikke som det kommer mer. Nei jeg har kun de vanlige murringene i magen som jeg har hatt hele tiden. Så ikke noe smerter.

Haha, helt greit med detaljer altså!:p:D Hvilken farge er det på blodet, og det er det ene tørket med blod også ferdig? Har du prøvd å se med et speil der nede at du ikke har fått en rift eller noe? Jeg ville prøvd med glidekrem fremover, skjeden blir veldig sår og tørr når man er gravid.
 
Haha, helt greit med detaljer altså!:p:D Hvilken farge er det på blodet, og det er det ene tørket med blod også ferdig? Har du prøvd å se med et speil der nede at du ikke har fått en rift eller noe? Jeg ville prøvd med glidekrem fremover, skjeden blir veldig sår og tørr når man er gravid.
Ja jeg tror vi må bruke glide krem altså. Jeg har ikke sjekka, men følte meg litt sår i stad. Ja er lissom at jeg har blødd litt, så må det ut. Men ikke at det fortsetter å blø. Er lyse rosa.
 
Var på do nå og da kom det ut litt brunt med litt tykk utflod. Har litt mensensmerter, men det har jeg jo hatt av og på siden før positiv test. Kan dette være rester etter blødningen i går?
 
Jeg tror det er rester etter blødningen i går. Typisk at det kan komme litt brunt gammalt blod etter ei frisk blødning.
 
Tusen takk for at du svarer [emoji173]

Skulle bare mangle:) Hvis vi kan berolige hverandre så er det jo gull:Heartred Jeg husker i alle fall at det alltid kom brunt blod/utflod til meg dagen etter frisk blødning (etter samleie). :thumleft
 
Dette går veldig fint. Jeg hadde masse blødninger for 7 år siden- gjennom hele svangerskapet :)
 
Dere er fantastiske [emoji173] var veldig redd i dag igjen. Kom noe rosa prikker og litt brunt på papiret. Så stoppa det igjen. Så jeg tar det som en normal blødning, men jeg blir jo så redd siden jeg aldri har opplevd dette før! Ser frem til UL neste mandag for å få en bekreftelse på om alt er bra [emoji4]
 
Back
Topp