Ånei, kom to dråper rosa på papiret i dag morges
Hadde sex i går kveld, så håper dette har en sammenheng. Går med truseinnlegg i dag, så jeg kan følge med. Flere som opplever blødninger etter sex?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Takk for svar alle sammenregner med det ikke kommer mer rosa nå, kommer til å følge med hele dagen! Blir nok ikke vanlig sex på noen uker nå, for dette orker jeg ikke. Får heller ty til andre metoder
Håper spira klorer seg fast så vi får treffe h*n om 8 mnd
![]()
Helt enig, dette var ikke noe gøy, selv om det ikke var snakk om mye. Bedre å la det være noen uker, slippe stresset det medfører, for det tror jeg uansett ikke er bra for noen. Sambo er helt enig heldigvisIngen fare, nei. Det er veldig normalt (men også skremmende å oppleve). Har kommer vi også til å ha andre former enn kun vanlig sex de nærmeste ukene, for jeg synes det er så ubehagelig å blø under svangerskap.
Like greit å vente ei stund jaVi har ikke hatt sex med penetrering etter jeg fant ut jeg var gravid.
Ikke vi heller. Ikke er jeg særlig sugen heller! Tror vi ventet til over uke 12 forrige gang og. Samboer synes det er skummelt når alt er så skjørt disse ukene uansettVi har ikke hatt sex med penetrering etter jeg fant ut jeg var gravid.
Helt riktig. Sex har vi jo uansett, bare litt annerledes. Vi har egentlig ikke avtalt om det. Det bare føles mer naturlig nå. Kan hende vi blir tøffere om noen ukerIkke vi heller. Ikke er jeg særlig sugen heller! Tror vi ventet til over uke 12 forrige gang og. Samboer synes det er skummelt når alt er så skjørt disse ukene uansett![]()
Ja, det som er så kjedelig, for er jo egentlig lystenÅh, jeg får så økt sexlyst tidlig i graviditeten! Har vært sånn alle fire gangene så her er det mer sengekos enn vanlig. Synes faktisk selve akten er bedre og nå.![]()