Blødning etter sex

Har du opplevd blødninger etter sex i svangerskapet?

• Ja

Votes: 0 0,0%
  • Nei

Votes: 6 100,0%

• Antall som har svart
    6

Nettemor93

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Februarlykke 2022❄️
Ånei, kom to dråper rosa på papiret i dag morges :( Hadde sex i går kveld, så håper dette har en sammenheng. Går med truseinnlegg i dag, så jeg kan følge med. Flere som opplever blødninger etter sex?

Vet at det er relativt vanlig.. Og deg skal være helt ufarlig å ha sex.

Jeg opplevde blødning etter sex forrige svangerskap, og mistet samme natten. Men det er jeg overbevist om at ikke hadde noen sammenheng. (Legen mener selvfølgelig også at dette er helt tilfeldig).

Har kun hatt sex 1 gang til nå i denne graviditeten, er livredd for å blø (selv ufarlig blødning), og er nok litt skremt.. Har lovet mannen at etter uke 12 kan vi begynne å ha litt sex igjen. Haha! Men det er bare meg, og min absurde redsel for å miste.

Blødde flere ganger litt rosa etter sex forrige graviditet. Har med at slimhinnene blir mer skjøre. Nå blør jeg lett neseblod istedenfor. Føles litt tryggere.. Men det skal være helt trygt å ha sex!

Hørt at slimhinnene er veldig skjøre under graviditet, spesielt i starten og blødning etter sex er veldig vanlig :)

Slimhinnene er visst veldig skjøre under graviditeten hørt jeg da jeg gikk gravid sist. Men har også lest at hvis man feks har sopp e.l. som gravid så har man lettere for å blø.

Første svangerskapet jeg hadde så blødde jeg ganske mye rødt i uke 12 en gang, og det kom ikke fra livmoren, så det er veldig mye blod som kan komme bare av slimhinnene har i hvertfall jeg erfart.

Takk for svar alle sammen :) regner med det ikke kommer mer rosa nå, kommer til å følge med hele dagen! Blir nok ikke vanlig sex på noen uker nå, for dette orker jeg ikke. Får heller ty til andre metoder :P Håper spira klorer seg fast så vi får treffe h*n om 8 mnd :Heartred

Takk for svar alle sammen :) regner med det ikke kommer mer rosa nå, kommer til å følge med hele dagen! Blir nok ikke vanlig sex på noen uker nå, for dette orker jeg ikke. Får heller ty til andre metoder :P Håper spira klorer seg fast så vi får treffe h*n om 8 mnd :Heartred

Ingen fare, nei. Det er veldig normalt (men også skremmende å oppleve). Har kommer vi også til å ha andre former enn kun vanlig sex de nærmeste ukene, for jeg synes det er så ubehagelig å blø under svangerskap.

Ingen fare, nei. Det er veldig normalt (men også skremmende å oppleve). Har kommer vi også til å ha andre former enn kun vanlig sex de nærmeste ukene, for jeg synes det er så ubehagelig å blø under svangerskap.
Helt enig, dette var ikke noe gøy, selv om det ikke var snakk om mye. Bedre å la det være noen uker, slippe stresset det medfører, for det tror jeg uansett ikke er bra for noen. Sambo er helt enig heldigvis :)

Vi har ikke hatt sex med penetrering etter jeg fant ut jeg var gravid.

Vi har ikke hatt sex med penetrering etter jeg fant ut jeg var gravid.
Ikke vi heller. Ikke er jeg særlig sugen heller! Tror vi ventet til over uke 12 forrige gang og. Samboer synes det er skummelt når alt er så skjørt disse ukene uansett :)

Ikke vi heller. Ikke er jeg særlig sugen heller! Tror vi ventet til over uke 12 forrige gang og. Samboer synes det er skummelt når alt er så skjørt disse ukene uansett :)
Helt riktig. Sex har vi jo uansett, bare litt annerledes. Vi har egentlig ikke avtalt om det. Det bare føles mer naturlig nå. Kan hende vi blir tøffere om noen uker :)

Åh, jeg får så økt sexlyst tidlig i graviditeten! Har vært sånn alle fire gangene så her er det mer sengekos enn vanlig. Synes faktisk selve akten er bedre og nå. :)

Åh, jeg får så økt sexlyst tidlig i graviditeten! Har vært sånn alle fire gangene så her er det mer sengekos enn vanlig. Synes faktisk selve akten er bedre og nå. :)
Ja, det som er så kjedelig, for er jo egentlig lysten :P Eneste var at tappen sitter litt langt nede, så var litt ubehagelig i stillinger han kom helt inn. Ellers merker jeg at jeg føler en annen nærhet til ham nå, og trenger også mer kos/intimitet :) Men det kan man jo heldigvis få på andre måter også :Heartred

Back
Topp