Blødning etter sex?

Lego

Forumet er livet
Marslykke 2016
Flere som har erfart det? Begynte å blø i går kveld, egentlig en del syns jeg (men blod blander seg jo lett ut, så litt kan virke som mye), har ikke kommet mer ila natten virker det som, men blir jo bekymret da!
Er 12+4

Kan være at du har fått en liten rift eller lignende i skjeden :)

Aner ikke hvor morkaken ligger, men mulig.. Livnortappen er lukket, så må komme fra skjeden, bare rart at det plutselig skulle skje nå :-/
Uansett, er mer brunlig, og det lover jo bra!

Har lest at det kan være helt normalt å blø etter sex og ha litt brun utflod etterpå. Når man er gravid så er jo slimhinnene skjørere enn ellers og det oppstår lettere rifter.

Så lenge det ikke kommer mer og mer ut over dagen tenker jeg det bare har noe med slimhinnene å gjøre:) er veldig vanlig å ha små blødninger etter sex!

Helt normalt, og mest sannsynlig forårsaket av en rift i skjeden. Jeg ble også litt skremt første gang det kom blod rett etterpå, men gynekologen roet meg ned da hun sa det var normalt i og med at blodet strømmer fortere når man et gravid og "huden" er litt tynnere. Så lenge det ikke vedvarer, er det ikke noe å bekymre seg for.

Back
Topp