blødning etter sex

4+1=5

Flørter med forumet
hadde en hyggestund med min samboer i går kveld, etter dette har det komt brunlig utflod. har vondt nederst i magen og er egentlig litt redd for at dette er slutten for denne gang :/ jeg har ikke hatt så mangen symptomer annet enn litt kvalm av og til og murringer i magen... hjelp jenter va skal jeg gjøre nå?! 

Hei, hvis det bare ble med litt brun utflod, er det helt normalt. Men hvis det fortsetter med blod, er det mer grunn til bekymring! Håper det går bra for deg! Jeg tviholder på mitt lille frø! Testet positiv med clearblue test for 1 uke siden. I dag tok jeg en rfsu test, som var negativ, så jeg har litt panikk. Krysser alt som er for oss begge, og alle sammen her:-D

Er lett for at det kan blø litt etter sex pga brist i blodkar. Og mensmurringer er vel også vanlig pga livmoren strekker seg. Blir det mye friskt blod er det vel større grunn til bekymring! Det er mye tanker og følelser disse første 12 ukene. Krysser fingrene for oss alle <3>

Skolelys skrev:
Hei, hvis det bare ble med litt brun utflod, er det helt normalt. Men hvis det fortsetter med blod, er det mer grunn til bekymring! Håper det går bra for deg! Jeg tviholder på mitt lille frø! Testet positiv med clearblue test for 1 uke siden. I dag tok jeg en rfsu test, som var negativ, så jeg har litt panikk. Krysser alt som er for oss begge, og alle sammen her:-D

Jeg sier som de over, brun utflod er som regel ok men blod er ikke et bra tegn... Krysser fingrene for deg!

tusen takk for beroligende ord.. :) det har nesten forsvunnet nå så satser på at det går fint.. hadde litt hetta i dag kan du si.. måtte de klore seg fast inni der til de er klare til å komme ut å møte verden :)

Back
Topp