Blødning etter sex

Petruz

Andre møte med forumet
Hei

Litt bekymret igjen.... Mannen min og jeg hadde sex i går og det gikk kanskje litt hardere for seg enn det har gjort tidligere, så jeg begynte å blø litt etterpå. [:o] I dag er det bare litt brunt utflod... Huff, liker det ikke! Merker at jeg er litt uggen i magen i dag, og babyen var kjempeaktiv tidligere i dag. Den merker kanskje at jeg er urolig... Er det flere som har opplevd dette tidligere? En ting er helt sikkert og det er at dette skal vi ikke gjøre igjen! [:(]
 
På helsestasjonen sa de at noe blødning etter sex var vanlig.
 
har også hørt at noen blør litt etter sex,men helt ufarlig da[;)]
 
Takk alle sammen... Er litt mer rolig nå... Vi får prøve å ta det litt roligere neste gang [;)]
 
Nå skal ikke jeg skremme deg og du har kommet såpass langt nå.
Jeg fikk blødninger etter sex sist og var på kontroller og de sa det gjorde ikke noe.
Nei da jeg fikk vannavgang i uke 22 p.g.a. blødningene og fikk gutten min i uke 28 så jeg hadde ikke hatt mer sex hadde jeg vært deg.
Denne gangen har vi hatt og har ikke blød en eneste gang men vær litt forsiktig [;)]
 
Hei Petruz!

Jeg har hatt det samme som deg, det var i uke 8. Vet ikke hvor langt på vei du er, men det er ikke uvanlig og få en blødning sa jordmor til meg.


Mvh
Eva
 
Fikk også beskjed om at det var helt normalt! Ingen grunn til bekymring, kos deg med sexen du[;)]
 
Helt vanlig...Livmora ar noe/en del mer blodrikt nå under svangerskapet- så er logisk igrunn med blødninger!
Venter nå nr 3 og har opplevd det å blø noe etter sex flere ganger i svangerskapa...
 
heisann..
jeg har snakket med min jordmor om dette og det er helt normalt..selv har jeg ikke vært borte i det...
det kan faktisk komme blod opptil 3 -4 dager etter man har hatt sex....
du skal ikke beskymre deg syntes jeg...og kommer det mere er det bare å kontakte fødeavd du skal føde på....

lykke til videre..

klems[:)]
 
Back
Topp