Blødning etter senabort

Crmenssta

Flørter med forumet
Hei,
Jeg hadde en senabort i uke 21+4 for 10 dager siden. Har har blødning siden men det begynte å bli litt mindre i det siste dagene. I dag har jeg begynt å blø ekstremt mye. Klumper og såpass mye at jeg måtte å bytte truseinnlegg 3/4 ganger på en time…jeg har også fått vondt i eggstokkene akkurat samme type smerte som jeg har når jeg får mensen. Men etter 10 dager?! Er det mulig å få mensen såpass tidlig? Må bare passe på hvor mye jeg blør til i morgen det er veldig skummelt.
 
Hei,
Jeg hadde en senabort i uke 21+4 for 10 dager siden. Har har blødning siden men det begynte å bli litt mindre i det siste dagene. I dag har jeg begynt å blø ekstremt mye. Klumper og såpass mye at jeg måtte å bytte truseinnlegg 3/4 ganger på en time…jeg har også fått vondt i eggstokkene akkurat samme type smerte som jeg har når jeg får mensen. Men etter 10 dager?! Er det mulig å få mensen såpass tidlig? Må bare passe på hvor mye jeg blør til i morgen det er veldig skummelt.[/


De første dagene etter fødselen blør man som en rikelig menstruasjon, før det avtar. Etter de første 7-10 dagene går blodet over fra å være rødt til mer brunlig og sparsom. Etter hvert ligner renselsen mer på utflod. Renselsen varer i ca 6-8 uker. Blødningen kommer fra et sår på livmorveggen der morkaken har sittet. Det er også normalt å få en blødning 10-12 dager etter fødsel.
Står det på sidene til kk :)
 
Tok kontakt med KK siden jeg var så redd (hadde aldri forvente SÅPASS mye blod) men jeg fikk beskjed at det er normalt. Pratet med mannen min som er bortreist på jobb og han sa at vi hadde fått beskjed samme dagen vi gikk hjem at etter 10-12 dager skulle komme en kraftig blødning med mensen smerter, siden skorpen av morkaken kommer ut. Jeg husker nesten ingenting av de 24 timer senaborten min varte så var veldig bra å få infoen fra mannen min også hehehe. Takk for hjelpen!
 
Endte på sykehuset i dag med kraftige blødning og veldig dårlig tilstand. Fikk skrapet bort mye rester fra livmora og ligger enda i sykehuset. Anbefaler å ta kontakt så fort noen av dere føler at noe er galt! Trenger ikke å være så dramatisk men hvis du venter som meg i flere dager så skjer det :banghead: Nå vil jeg bare hjem og prøve å glemme alt dette. Utenom gutten min, han skal aldri forlatte hjerte mitt.
 
Endte på sykehuset i dag med kraftige blødning og veldig dårlig tilstand. Fikk skrapet bort mye rester fra livmora og ligger enda i sykehuset. Anbefaler å ta kontakt så fort noen av dere føler at noe er galt! Trenger ikke å være så dramatisk men hvis du venter som meg i flere dager så skjer det :banghead: Nå vil jeg bare hjem og prøve å glemme alt dette. Utenom gutten min, han skal aldri forlatte hjerte mitt.
Huff så fælt ❤️ Håper du kommer deg fort. Har selv nettopp gått gjennom senabort, skriv gjerne til meg hvis du føler for å prate ❤️
 
Back
Topp