blødning etter samleie?

sukkersphinn

Blir kjent med forumet
jeg fikk en litn blødnig etter samleie i dag...:( jeg ble veldig redd å ringte legen, hun sa d var helt normalt og at alt sannsynligvis var helt i orden...

er det noen andre  som har opplevd blødning etter samleie?

Nei, ikke opplevd selv, men hørt det er normalt, pga "tynnere vegger" inni der, som fortere blør[:)]

vi har fått sexnekt frem til uke 12... eller ikke total sexnekt men orgasmenekt hehe.. men det er bare for å utelukke diverse ting siden vi har mistet 2 ganger nå.

Blødninger etter sex er helt normalt og er i de fleste tilfeller ikke farlig. Kommer det bare litt blod som går relativt fort over var det ingenting å bry seg om sa legen min.

her er det bare helt vanlig brunt utflod men bedre det en at det kommer blod:) men er jo normalt og blø også etter samleie:) vil tru at viss det ikke er mye er det ingen problem:)

blødde litt mer en time etterpå...:(

va akkuart hos legen, ho sa at jeg sansynligvis hadde mistet...:(:(

mn jeg har jo ikke blødd så mye,d var jo bare litt, så jeg vet ikke om jeg tørr å stole på legen....??

skal ringe gynekolog i morgen tror jeg...

Håper alt er bra med deg!!
Her er det ikke mye sex om dagen.Tar det litt med ro etter litt blødninger.

ej tørr ikkje å ha samleie ej no,sjøl om ej veit godt at det er heilt trykt....
huska ej fekk masse brundt utflod etter samleie når ej gjekk med odin,fekk panikk kvar gang så vil ungå det samme no....[:)] 

ååå blir så irritert...

skulle til legen i dag 12.30 for å få henvisning til gyn, men etter å ha sittet å ventet, 3kvarter så gikk jeg å spurte om de hadde glemt meg...her går man rundt som et nervevrak åså har hun dama i skranken setta mæj opp på feil dag...:(er det mulig???

fikk ny time 14.40,mn kommer jo sikkert aldri inn til gyn i dag siden d er så sent på dagen...:(

håper håper håper at d enda er liv i magen...

Så dårlig gjort!! Burde gjøre det skikkelig, men men.. Håper du ser et bankende hjerte!![:)]

Jeg småblødde etter vi hadde sex flere ganger sist svangerskap. For å være helt ærlig har jeg ikke prøvd nå. Dvs. ikke etter at vi testet positivt ihvertfall [:D] Egentlig tror jeg ikke det har noe å si, men har alikvel vært redd for det, så vi venter nok litt ennå ;)

fastlegen min trodde ikke æ hadde mista, han sa d va helt normalt å ha litt små blødninger...
fikk time hos gyn i morn kl15....det blir spennanes:)

håpe vi får gode nyheter:)

ORIGINAL: sukkersphinn

fastlegen min trodde ikke æ hadde mista, han sa d va helt normalt å ha litt små blødninger...
fikk time hos gyn i morn kl15....det blir spennanes:)

håpe vi får gode nyheter:)

Masse lykke til[:D]

Back
Topp