Blødning etter samleie

Iheartowl

Flørter med forumet
Jeg er nå 6+2 og inatt hadde meg og mannen samleie. Etterpå kom det litt blod på pairet når jeg tørket meg. Det gjorde det også de neste to gangene jeg var på do. Etter det har det ikke kommet noen ting. Jeg har ingen smerter. Skulle gjerne vært hos legen og tatt en blodprøve, men testet positivt på korona idag så kan inne gå på legesenteret.
Andre som har opplevd det?

Har ikke opplevd det, men lege jeg snakket med i går sa det er helt vanlig når det kommer mer blod til området og det blir "skjørere" om jeg husker rett. Sikkert noen som kan svare bedre på dette enn meg, jeg vet i hvert fall det er normalt!

Jeg har opplevd det flere ganger når jeg gikk gravid med nr 2, og den ene gangen var det så mye blod at jeg trodde at nå gikk det galt var da ca 25 uker på vei.:nailbiting::nailbiting: Men viste seg heldigvis, at morkaken lå for langt ned, så det kunne komme pga det + hos meg ( uten at jeg er gravid også) ligger noe av livmormunnen lengre ned enn normalt( det som egentlig ligger inni livmormunnen, ligger lenger ned) sånn at det området er mer sårt og lettere for å blø.
Vet ikke om det var forståelig, men tror nok du kan senke skuldrene. Jeg har opplevd det flere ganger og kjenner flere som har opplevd det:Heartbigred

Opplevd det både i svangerskap nr 4 og 5.
Helt frem til oul..
Helt normalt tenker jeg så lenge det er friskt blod.
Altså som indikerer at man sprekker små blodkar inni der:happy:

Hadde det sånn hver gang ved samleie sist jeg var gravid. Var på sjekk flere ganger og det var aldri noe galt :Heartred

Å tusen takk dere, nå roet jeg meg litt kjenner jeg. Har også time til tul om et par uker, så satser på å få sett et bankende hjerte da.. :(

Back
Topp