Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt personlig og muligens ekkelt, men jeg hadde litt blødning etter samleie tidligere i svangerskape og da var det litt rosa i truseinnlegget men varte kun 1 dag.Leser litt rundt om, det står at litt blødning kan være normalt etter samleie.
Men jeg lurer på... Hva legges i litt?
Litt personlig og muligens ekkelt, men jeg hadde litt blødning etter samleie tidligere i svangerskape og da var det litt rosa i truseinnlegget men varte kun 1 dag.
Hmmm.... Har hørt at vis morkaka ligger ved åpningen så kan dette være med på at det kan komme litt blod og at selve graviditeten kan også gjøre at det kan blø litt. Vis du er beskymret ville jeg tatt en telefon til legenJeg fikk rosa på papiret en gang når jeg var 12 uker ca på vei.
Men i går, så var det fersk blødning. Er 16+2. Ingen smerter da, så jeg regner med ingenting fælt har skjedd. Samboeren min fikk panikk liksom.
Hmmm.... Har hørt at vis morkaka ligger ved åpningen så kan dette være med på at det kan komme litt blod og at selve graviditeten kan også gjøre at det kan blø litt. Vis du er beskymret ville jeg tatt en telefon til legen![]()