Blødning etter samleie

Born-confused

Andre møte med forumet
I går kveld oppdaget jeg at jeg blødde litt etter at vi hadde hatt sex. Blør ikke mye og har ikke vondt, men både i går og i dag har det vært friskt blod på papiret når jeg tørker meg. Blør ikke nok til at det havner noe i trusa. Men dette gir meg fullstendig noia.
Har snakket med legevakt, men de ba meg bare ta det med ro og ringe tilbake om jeg får store blødninger eller smerter. Noen som har opplevd dette og det likevel har gått bra??

Er forresten 6+6 i dag..
 
Har hørt det kan være normalt når man er gravid, pga slimhinnene osv :) jeg spottet i mange uker uansett sex eller ikke med datteren min :) og når jeg mistet rett før dette svangerskapet så tok det ikke halvtimen engang før det foss blødde og jeg ikke var i tvil. Så hadde tatt det med ro så sant det ikke tar seg opp :)
 
Du har skjøre slimhinner som gravid og mer blod i kroppen enn vanlig, så ikke unormalt å blø litt etter samleie. Tror ikke de tar deg inn på legevakten så tidlig. Det er ikke noe de kan gjøre der. Ville dratt til fastlege og målt Hcg
 
Har hørt det kan være normalt når man er gravid, pga slimhinnene osv :) jeg spottet i mange uker uansett sex eller ikke med datteren min :) og når jeg mistet rett før dette svangerskapet så tok det ikke halvtimen engang før det foss blødde og jeg ikke var i tvil. Så hadde tatt det med ro så sant det ikke tar seg opp :)

Det var beroligende å høre. Prøver å ta det med ro å slappe av, ble litt enklere nå :)
 
Jeg kunne også blø litt etter sex da jeg var gravid sist :) Ikke unormalt.
 
Det er bra :) hvordan går det i dag?

Blør fortsatt, ikke mye. Men føles ut som at det er mer en i går. Er ikke helt sikker, kan være at det bare er hode mitt som tuller med meg.
Blir sprø av dette, skulle ønske det kunne stoppe snart. Har snart lest all informasjon man kan finne om SA på nett, men blir ikke særlig klokere av det gitt:nailbiting:
 
Blør fortsatt, ikke mye. Men føles ut som at det er mer en i går. Er ikke helt sikker, kan være at det bare er hode mitt som tuller med meg.
Blir sprø av dette, skulle ønske det kunne stoppe snart. Har snart lest all informasjon man kan finne om SA på nett, men blir ikke særlig klokere av det gitt:nailbiting:
Rart det ikke gir seg da :s men må ikke bety at det er dårlig tegn da. Men ringe legen i morgen kanskje å få tatt hcg?:)
 
Back
Topp