Blødning etter samleie.

MiO26

Betatt av forumet
Er det flere her som har opplevd en blødning etter samleie? Hadde dette i går og ble ganske bekymret egentlig siden jeg ikke har opplevd det tidligere. Det varte ikke noe lenge bare snakk om noen minutter.

Flere som har opplevd dette? Bør man ringe lege/jordmor selv om blødningen er liten? Var nettopp på UL så alt skal stå bra til med den lille til nå..

Setter pris på svar  Drar meg i håret av bekymring her!

Helt sikkert en slimhinne du blør fra, hvis det var friskt blod. Slimhinnene i skjeden er tynnere og sprekker lettere. Tror det ikke det var en farlig blødning. Kan være lurt å bruke godt med glidemiddel under graviditeten, det kan hindre blødning.

Husk at når du spør om sånne ting her så er det ikke faglige svar.
Man burde ikke droppe legen og jordmor pga noen på nettet sier at sånn og sånn er det for alle er ikke like og etter så og så mange uker tror jeg man skal sjekke det:)
Bare lurt å huske på:) man får masse masse gode råd her men når det kommer til sånne ting burde du høre med helsepersonell.

Mener ikke at det er noe farlig at du blødde det er stort sett som baby2 sier siden dette ofte er grunnen til det, men det skader jo ikke ta en tlf til de som kan det tenker jeg:)

Nei sant det, men greit å høre om andres tanker og erfaringer om saken bare for å roe nervene.
Skal ringe mitt tidligere legekontor å avbestille noe i morgen, så tenkte å høre om hva de der mente.

Da var legen ringt og det var heldigvis helt vanlig og trengte ikke bekymre meg, måtte bare nevne det ved neste jordmor besøk. 

Setter stor pris på alle svar her inne!!

Back
Topp