Blødning etter samleie

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Bare lurte på om noen har opplevd dette? Og hvordan gikk det?

Opplevde deg selv tidligere i dag. Tok da selvsagt på ett bind, men kom ikke blod i dette. Ingen klumper, bare rosa utflod om dere skjønner..
Ingen smerter, og blødningen er stoppet... men selvsagt litt bekymret...

Det er heeeeelt normalt å blø litt etter hopping i høyet! Har ikke opplevd det sjøl men du trenger ikke bekymre deg:)

helt normalt visstnok! slimhinnene er skjøre og blodkar brister lett, så du trenger nok ikke å bekymre deg :)

Jeg hadde det tidlig i svangerskapet og ble kjemperedd. Var på tidlig ultralyd og da jeg fortalte at jeg hadde blødd etter samleie, sa hun at det var heeeelt normalt når man var gravid.Slimhinnene er, som de andre her sier, veldig skjøre. Og på ultralyd fikk vi se en liten klump som hadde det veldig fint i magen min og en lang og lukket livmorhals.

Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, selv om det alltid gir en dårlig følelse når man blør.

Helt normalt ! 

Kommer en liten oppdatering her :-)
Var på besøk hos foreldrene mine i går kveld, skulle sove der til i dag. Men klokka 2 i natt fikk jeg samboer til å hente meg! Da var jeg så super stressa som bare det :-p
Kom oss hjem, og hørte på verdens vakreste hjertelyd <3
ÆRE VÆRE ANGELSOUND sier bare jeg :)

Så godt at samboeren din hentet deg, og at du fikk høre hjertelyden. Er vondt å være bekymra.... SÅÅ bra at alt går bra med den lille!! :) <3

Back
Topp