Blødning etter samleie uke 5

M-40443257

Første møte med forumet
Jeg er i uke 5. jeg og mannen hadde samleie i går morges. Jeg gikk på do for å tisse rett etter. Da kom det flere små blodklumper i doen og friskt/rosa blod på papiret. Hadde litt rosa småblødninger i noen timer etter. Men det stoppet helt etter noen få timer. Jeg hadde litt mensen/vokse smerter natt til i går. Men ingen smerter mens jeg hadde sex eller når jeg blødde. Men tenkte med en gang jeg så de blodklumpene at jeg har mistet. Men så kom jeg til å tenke på om jeg kan ha blødd av sexen, og at blodet blandet seg med sæden. Så kanskje de klumpene var sæd med blodet mitt i? Har noen noe erfaringer? lurer så må om jeg kan ha hatt SA nå eller ikke.
 
Prøv og slapp av og tenk at blødning etter samleie kan vær normal i svangerskap.
Jeg opplevde blødning etter samleie i uke 7-8 men nr 1 men det gikk veldig fint. Her sitter han og er 10 år spiller på playstasjon.
 
Jeg vil tro at hvis du har mistet, vil du blø kraftigere og gjerne med smerter. Selv om fosteret ikke er noe størrelse på enda, så må man likevel blø ut slimhinner osv.

Det kan være du fikk en rift eller sprengte et blodkar. Begge deler er mer normalt under svangerskap.
Om du er usikker, så kan du be om hCG prøve hos lege for å sjekke at det stiger normalt (To stk med ca 48t mellomrom). Begrunn det med blødning i tidlig svangerskap.

Jeg har selv hatt kraftig blødning i svangerskap uke 5-6. Det var to ganger, men varte kun i 3 timer. Var som en relativt heavy flow menstruasjon//medium+. Men gav seg etter 3 timer. Spotting i etterkant.
Gikk bra den gang. :)
 
Back
Topp