Blødning etter samleie etter mensenslutt..?

Bkno0429862

Andre møte med forumet
Jeg begynte å spotte rundt den 6.desember (noe jeg ikke pleier å gjøre) og spottet frem til den 10. da kom mensen. Jeg blødde så til den 12-13 (nesten bare brunt blod fra 12-13) pleier vanligvis å ha mensen i 5 dager ca. Idag (13.des) var det såvidt at det var litt brunt når jeg tok ut ob. Etter vi da hadde sex, begynte jeg å blø friskt blod. Kom ganske mye ut med sæden. Noen som har opplevd noe lignende? Håpet jo at jeg var gravid denne mnd, men så kom jo mensen den 10, men varte så kort. Og skjønner ikke helt den blødningwr når mensen egentlig var ferdig. Håper på svar :)

Det at du blør etter samleie kan være irriterete slimhinner men det skal vel ikke komme mye. Den blødningen du hadde kan jo være en mellom blødning

Det at du blør etter samleie kan være irriterete slimhinner men det skal vel ikke komme mye. Den blødningen du hadde kan jo være en mellom blødning
Med mellomblødning, hva mener du da? :) for mensen var så og si ferdig, får bare litt brunt på slutten. Og da hadde vi sex, og ut med sæden kom det mye ferskt blod

Med mellomblødning, hva mener du da? :) for mensen var så og si ferdig, får bare litt brunt på slutten. Og da hadde vi sex, og ut med sæden kom det mye ferskt blod
Ok så du fikk bare ferskt blod etter samleie? Man kan som sagt få blødning etter sex hvis slimhinnene er irriterte. Om det kan jo være rester fra livmoren fra forrige blødning :-)

Ok så du fikk bare ferskt blod etter samleie? Man kan som sagt få blødning etter sex hvis slimhinnene er irriterte. Om det kan jo være rester fra livmoren fra forrige blødning :)
Jepp, gjorde det..merkelig! Hva kan det bety hvis det er at slimhinnene er irriterte? Hvorfor er de kanskje det evt? :)

Jepp, gjorde det..merkelig! Hva kan det bety hvis det er at slimhinnene er irriterte? Hvorfor er de kanskje det evt? :)
Slimhinnene kan bli irriterte ved eks. Barbering eller såpebruk eller evt tettsittende klær. Men hvis det forsetter ville jeg kanskje tatt en tur til legen :-)

Back
Topp