Blødning etter SA..

Frisør1

Gift med forumet
Dere som har opplevd det..Hvor lenge blødde dere etterpå? Hvor langt var dere på vei?
Dere som måtte til utskraping, hadde dere smerter? Hvordan ble det oppdaget at det var noe igjen? Dro dere bare til legen for å være sikker eller?
Åhh..mange spm her...[&o]

Jeg blødde i ca to uker etterpå. Var 10-11 uker på vei da[:(] Måtte ikke på utskrapning.

ORIGINAL: *Charley*

Jeg blødde i ca to uker etterpå. Var 10-11 uker på vei da[:(] Måtte ikke på utskrapning.

Off...[:(]
Men er det slik at så lenge man ikke har smerter er det ingen vits å sjekke om det er mer igjen?

ORIGINAL: Testomania

Mistet i uke 11 pluss noe, blødde i en uke, men ganske mye mer kraftig enn vanlig mens (har kraftig mens til vanlig, så jeg blødde MYE) Jeg så hele fosteret komme ut, og det var heldigvis ikke rester igjen i livmoren!

Off..stakkars..[:(] Grunnen til at jeg er så usikker er fordi når jeg var på UL for ei uke siden var det ikke kommet ut..Hjertet var sluttet og slå,  men fosteret lå igjen..Jeg har ikke merket at det er kommet ut og har ikke hatt noe smerter....Har blødd nå i to uker..

*Charley*

Ble så fasinert av navna til ungene dine. De var kjempefine, men bruker du alle 3? Eller bare ett av dem?

Blødde i litt over 10 uker.

ORIGINAL: *ZimileMamma*

DET var lenge...Hva sa legene til det?

Dyytt..

ORIGINAL: Frisør1

ORIGINAL: *ZimileMamma*

DET var lenge...Hva sa legene til det?

Var inn og ut av sykehuset/legevakt i 10 uker, blødde som en foss og testet sterkt positivt over 10 uker etter aborten...men legene trodde det var tvillingerr da jeg hadde "rie lignende symptomber" på 2 forskjellige "stadier" av aborten.

Back
Topp