Blødning etter mistet

Lykke_lille93

Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Skrev inne på skjult tidligere, at jeg fødte sist fredag ei lita jente halvveis i svangerskapet. Jeg har blødd hver dag frem til nå, altså typ 6 dager. Er dette vanlig med så kort? Etter de to fullgåtte har jeg blødd mye lenger, blødde også lengre etter jeg mistet i BO.

Hvor lenge blødde du?
 
Skrev inne på skjult tidligere, at jeg fødte sist fredag ei lita jente halvveis i svangerskapet. Jeg har blødd hver dag frem til nå, altså typ 6 dager. Er dette vanlig med så kort? Etter de to fullgåtte har jeg blødd mye lenger, blødde også lengre etter jeg mistet i BO.

Hvor lenge blødde du?
Så trist å høre at du også har opplevd å miste :Heartred
Fødte selv en gutt for 8uker sider halveis i svangerskapet :Heartblue

Jeg blødde først 4 dager, så 2 dager pause også blødde jeg igjen. Hadde en dag her og der uten blødning, men renselsen var ferdig etter 4 uker. Da gikk kroppen rett fra renselse til eggløsning :happy:
 
Så trist å høre at du også har opplevd å miste :Heartred
Fødte selv en gutt for 8uker sider halveis i svangerskapet :Heartblue

Jeg blødde først 4 dager, så 2 dager pause også blødde jeg igjen. Hadde en dag her og der uten blødning, men renselsen var ferdig etter 4 uker. Da gikk kroppen rett fra renselse til eggløsning :happy:
Tusen takk for svar ❤️ Her kom det litt mer før det nå dabber av igjen. Håper kroppen kommer fort inn i syklus uten for mye kluss!
 
Hei. Jeg ble satt Igang i uke 16. Baby var død.
Jeg har blødd i 4 uker allerede. Det inkluderer også mensen. Men virker ikke så dette stopper helt opp enda. Skal ha ul om 2 uker
Mange klemmer til deg ❤️ Jeg blødde av og på i rett over 6 uker, fikk EL 6 uker etter fødsel (mens jeg enda hadde noe spotting) og fikk mens igjen 10 dpo :)
 
Back
Topp