Blødning etter m.a.

Mars-lillemor

Forelsket i forumet
Marsboerne 2023
Hei. Jeg fikk dessverre konstantert missed abortion her om dagen og i går tok jeg cytotec tabletter hjemme for å gjennomføre selve aborten. Blødde en del mens det pågikk og er rimelig sikker på at kroppen utstøtte det som skulle komme ut. Men etter dette så har jeg blødd lite. Hadde sett for meg en menstrasjonslignende blødning, og kanskje mer enn det, men her kommer det bare litt når jeg er på do. Nå er jeg litt redd for rester, og har utrolig lite lyst på utskrapning. Er det noen som har erfaring med at man blør lite etter medisinsk abort uten at det er rester? Skal heldigvis på mandag i ultralyd, så får bekreftet det da.
 
Hei. Jeg fikk dessverre konstantert missed abortion her om dagen og i går tok jeg cytotec tabletter hjemme for å gjennomføre selve aborten. Blødde en del mens det pågikk og er rimelig sikker på at kroppen utstøtte det som skulle komme ut. Men etter dette så har jeg blødd lite. Hadde sett for meg en menstrasjonslignende blødning, og kanskje mer enn det, men her kommer det bare litt når jeg er på do. Nå er jeg litt redd for rester, og har utrolig lite lyst på utskrapning. Er det noen som har erfaring med at man blør lite etter medisinsk abort uten at det er rester? Skal heldigvis på mandag i ultralyd, så får bekreftet det da.

veldig leit å høre at du mistet :Heartred Nå vet jeg ikke hvor langt du var på vei, men tror det spiller inn på hvor mye du blør, også er det vel generelt veldig individuelt.. men man kan alltids ringe! Ser du skal på UL på mandag så du kan eventuelt vente til det, og ytre bekymringene dine. da får de jo sjekket ordentlig og du kan få ro i sjelen :) Håper du slipper rester og utskraping :Heartred selv blødde jeg mye og lenge etter medisinsk senabort i uke 13, som endte med ny kirurgisk abort etter to måneder og litt masing på helsevesenet.. press på om du mistenker rester og ikke ta nei for et svar
 
Var kommet til 8 + 6, fosteret stoppet utvikling ca. 7 + 6. Skal heldigvis på ultralyd på mandag så skal høre da. Får jo også da vite om det er noe rester der. Håper virkelig jeg slipper unna utskrapning :Heartpink
 
  • Omsorg
Reactions: F96
Når jeg fikk utført abort tidligere i år blødde jeg veldig lite etter selve aborten. Her var det ingen rester eller noe, og alt var helt fint. Blødningen varte ikke noe lengre enn en vanlig mens, men det var som oftest bare når jeg gikk på do at det kom noe på papiret dagen etter selve aborten. Veldig forskjellig fra person til person, men ville ikke bekymret meg før det motsatte er bevist på mandag :Heartpink
 
Når jeg fikk utført abort tidligere i år blødde jeg veldig lite etter selve aborten. Her var det ingen rester eller noe, og alt var helt fint. Blødningen varte ikke noe lengre enn en vanlig mens, men det var som oftest bare når jeg gikk på do at det kom noe på papiret dagen etter selve aborten. Veldig forskjellig fra person til person, men ville ikke bekymret meg før det motsatte er bevist på mandag :Heartpink
Takk for svar :Heartpink
 
Jeg hadde kun spotting i 3 dager etter utskrapning utført 8/8, på onsdag denne uken fikk jeg mensen tilbake og jeg blødde gjennom store bind 3 ganger i går og har nå gått over til de store sykehus bindene man får i forbindelse med abort eller etter fødsel
 
Jeg hadde kun spotting i 3 dager etter utskrapning utført 8/8, på onsdag denne uken fikk jeg mensen tilbake og jeg blødde gjennom store bind 3 ganger i går og har nå gått over til de store sykehus bindene man får i forbindelse med abort eller etter fødsel
Må også legge til at jeg hadde sterke smerter etter cytotec men uten særlige blødninger. Ble derfor innlagt og sendt til utskrapning.
 
Var i ultralyd på mandag og det var minimalt med rester. Blødningen tok seg opp litt i dagene etter cytotec tablettene, men en uke etter cytotec kuren er jeg helt ferdig å blø. Nå håper jeg på eggløsning i neste uke så vi kan begynne prøvingen igjen :happy: :Heartpink
 
  • Omsorg
Reactions: F96
Back
Topp