blødning etter fødsel

finetrineline

Glad i forumet
Har blødd en god del til og fra, etter fødsel. Da jeg var på seks ukers kontroll sendte fastlegen meg rett på sykehus fordi hun syntes jeg blødde mye etter såpass lang tid. Var også veldig vondt da hun kjente på livmoren, hun sa den var "rugge-øm". På sykehuset tok jeg ul, og de mente alt var fint. dagen etter slutta jeg også å blø. men nå har jeg begyndt igjen og nå er det 7, 5 uker siden fødsel. Blør som en mens. ( men kan ikke være mensen, jeg fullammer)
Andre som har blødd såpass lenge etter fødsel?

hEI!!
Jeg blødde også vedlig mye etter forrige fødsel. Slutta liksom aldri å blø...Men jeg amma kun 4 mnd, så da begynte jeg på p-piller, etter anbefaling fra legen, og da slutta det.

J.elise.[;)]

Jeg har og blødd mye og lenge, det er faktisk ikke gitt seg helt enda, er og plaget med mye vondt i "livmoren". Og nå er gullet mitt snart 4 1/2 mnd.
Fødselen min var en ikke normal fødsel, så det kan jo ha med det å gjøre.
Jeg har vert inni på sykeshuset for underdsøkelse der de fant at det lå blod igjen etter fødselen, og fikk da noen tabletter. Så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet tenker eg.

Joda kan fint være menstruasjonen du har fått...Jeg fikk også den etter at jeg sluttet å blø etter fødselen[:'(] 

Er nok mensen. Den kan du få selv om du fullammer. Jeg blødde i 5-6 uker, opphold i ei uke og så kom mensen. Begge gangene. [:'(]

Back
Topp