Blødning etter fødsel

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Hvor lenge blødde dere etter fødsel? Dette er jo tredje gang, første var keisersnitt og da var det jo litt mindre enn sist da det var en vaginal fødsel, men nå er det jo nesten ikke noe allerede 5 dager etter fødsel. Det er sånn det nesten ikke kommer noe på bindet, kun på papiret når jeg tørker meg. Følte det var så lite nå ifht sist, men så kan jeg jo huske feil også.

Jeg hadde det også sist med nr 3, det stoppet nesten helt opp etter en uke, men så «falt» første skorpe etter ca 10 dager. Da kom lukt og biter. Var inne til sjekk og fikk beskjed om at det var vanlig. Hadde nesten 6 uker med blødning etter det.

Jeg hadde det også sist med nr 3, det stoppet nesten helt opp etter en uke, men så «falt» første skorpe etter ca 10 dager. Da kom lukt og biter. Var inne til sjekk og fikk beskjed om at det var vanlig. Hadde nesten 6 uker med blødning etter det.
Okei, det lukter det som det vanligvis lukter og det har kommet litt koagler og sånt frem til nå, men i dag har det vært perioder med ingenting på papiret også, så kommer det plutselig litt mer. Så det blir nok heller sånn som hos deg at det kommer mer etterpå. Husker jo sist at jeg blødde en stund, men husker liksom ikke hvor fort jeg kom til det punktet hvor det ikke nødvendigvis var blødning hver dag.

Jeg fødte på lørdag formiddag og blør også veldig lite, roet seg allerede på mandag.:)

Jeg fødte for 25 dager siden. Blødde ganske lite første uken. Kom liksom bare litt brunt i bindet. Etter det varierte det veldig fra dag til dag, helt til skorpen løsnet dag 10 ca. Da hadde jeg en periode med mer blødning. Det har gradvis avtatt, men det er fremdeles rødt i bindet. Det har alt i alt vært mye mindre blod enn jeg forventa.

Hvor lenge blødde dere etter fødsel? Dette er jo tredje gang, første var keisersnitt og da var det jo litt mindre enn sist da det var en vaginal fødsel, men nå er det jo nesten ikke noe allerede 5 dager etter fødsel. Det er sånn det nesten ikke kommer noe på bindet, kun på papiret når jeg tørker meg. Følte det var så lite nå ifht sist, men så kan jeg jo huske feil også.
Har det på samme måten, men vi kan nok forvente en økning om noen dager når skorpe faller av :)

Andregangsfødende, og synes et er så lite blod denne gangen! Roet seg allerede på dag 3. Høres sikkert fint ut for noen, men jeg blir stresset av det:dead: syntes jeg brukte bleier i dagevis sist, men nå gikk jeg raskt over til vanlige små bind..

Andregangsfødende, og synes et er så lite blod denne gangen! Roet seg allerede på dag 3. Høres sikkert fint ut for noen, men jeg blir stresset av det:dead: syntes jeg brukte bleier i dagevis sist, men nå gikk jeg raskt over til vanlige små bind..
Det tok seg litt opp igjen hos meg! Men nå er det nesten stopp igjen :rolleyes: Men det har gått veldig opp og ned.

Back
Topp