Blødning etter fødsel

Majja83

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Dere som har født nåde ett og flere barn, hadde dere mer blødning med tvillingene? Legen snakka om økt risiko for stor blødning etter tvillingfødsel, då lurer på om jeg burde forberede meg på at det blir mer enn sist.
 
Dere som har født nåde ett og flere barn, hadde dere mer blødning med tvillingene? Legen snakka om økt risiko for stor blødning etter tvillingfødsel, då lurer på om jeg burde forberede meg på at det blir mer enn sist.
Nei, blødde 500 ml med tvillingene, mot 300 ml med barn nr2 og 1500ml med barn Nr1.
Dvs rett etter fødsel.
Om du tenker på renselsen har det vært like mye og like lenge alle gangene.

Det er jo en risiko, men det vet de på føden så du får venefloner i begge hendene i tilfelle. Da jeg hadde alvorlig blødning med førstemann så de det ikke komme og jeg var nær ved å bli bevisstløs.
I en tvillingfødsel har de full kontroll :)
 
Jeg mistet den ene tvillingen i 2. Trimester, men det kom ut to morkaker blant annet når jeg fødte i uke 34. Måtte ha utskraping etter 3 dager da det var mye rester igjen og jeg vet ikke om det er sammenheng med «rester» etter den andre. Den andre døde i løpet av uke 12 og det ble en ma. De var toeggede og ikke fare for infeksjon, men kroppen trodde nok kanskje at det var 2 da fødselen startet spontant i uke 34. De to eldste barna mine ble jeg satt i gang med over terminene.
 
Nå har egentlig ikke min bf tenkt å bære i livet til mit barn. Han kommer heller ikke stå på farskap papirer. Skal ha en kontrakt der vi skriver ting sånn vi vil ha det. Hso oss så er det nylig brudd. Og han ahr vært utro og de er nå sammen.
professional seo services
 
Back
Topp