Blødning etter fødsel

Michelle90

Flørter med forumet
Gjerne litt intimt å spør, men prøver.
På tirsdag er det tre uker siden fødsel, og fremdeles blør jeg en del. Dvs at jeg skifter bind for hver gang jeg går på toalettet.
Er det normalt å fremdeles blø så mye? Det sies mye forkjellig på nettet. Gjerne jeg bør kontakte lege?

Jeg tror det er veldig individuelt. Det var 3 uker siden fødsel for meg i går, og jeg skifter bind to ganger om dagen. Det er ikke så mye fersk blod her da, mer brun utflod.
Det er vel derfor de har bestemt at det skal være 6-ukerskontroll :) så de fleste kvinnene skal være ferdig med renselsen til kontrollen

Her sluttet det nærmest å blø etter to uker. Bruker bare truseinnlegg nå . Dvs, sikkert veldig individuelt :)

Gjerne litt intimt å spør, men prøver.
På tirsdag er det tre uker siden fødsel, og fremdeles blør jeg en del. Dvs at jeg skifter bind for hver gang jeg går på toalettet.
Er det normalt å fremdeles blø så mye? Det sies mye forkjellig på nettet. Gjerne jeg bør kontakte lege?

Sikkert helt vanlig! Jeg blødde fra og til, og etter fire uker fikk jeg en større blødning i ca 2 dager. Så var det over :)

Jeg blødde også masse de tre første ukene, litt mindre etter fire uker. I dag er det over fem uker siden og det er nesten helt borte. Det er nok helt normalt, har pratet med noen som blødde 8 uker etter fødsel også :)

Jeg har blødd 6 uker med de to første, men blødde nok ikke mye etter de to første ukene. Nå har jeg blødd veldig lite den siste uken, det er mer blodblandet slim nå. Jeg har hatt en utskrapning, men aner ikke om det har noe å si. Også har jeg hatt en veldig hissig livmorbetennelse, kan jo hende at det påvirker det. Er to uker siden fødsel.

Hun lille er 4 uker og selv om blødningen har stoppet litt så skifter jeg bind hvert toalett besøk her også

Back
Topp