Blødning etter fødsel

Venterpånr.2

Forelsket i forumet
*MIA*
Det er nå akkurat 9 uker siden fødsel, og jeg blør enda :o det har stoppet opp et par ganger og vært borte Max ett døgn. Tenkte å komme meg til legen. Men tenker hele tiden, " det går vell over snart" men nå tror jeg jeg blir gal snart! Har heldigvis ingen smerter, så det kan vell ikke være at jeg har rester etter morkaka eller no? Uff :/ noen andre som har blødd så lenge?

Husker jeg blødde lenge forrige gang, men det ga seg etter 12 uker. Denne gangen slutta jeg å blø etter 4-5 uker, men jeg hadde utskrapning av hele morkaka. Ta en telefon til legen på mandag om det ikke gir seg og du er urolig :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Var på 6ukers denne uka. Og fikk beskjed om å gi det 2uker til, ellers henvisning til gyn. Kunne være rester ja. Syns nok egentlig det skulle ha gitt seg nå skjønte jeg på legen min hvertfall

Fikk samme beskjed. Men nå har jeg jo begynt på Cerazette og de kan gi blødninger sa legen så nå vet jeg ikke hva blødninger er. For to dager siden kom det mer friskt blod, som mensen nesten så jeg aner ikke. Får gi det et par dager tenker jeg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for svar! :) jeg har også begynt på cerazette, begynte med det for en uke siden, så vet jo ikke om det er det som gjør at jeg fortsatt blør. Men tror jeg ringer legen på mandag, er vell best å få sjekket det :) vil jo bade snart å!

Jeg var hos legen i går, fikk henvisning til sykehuset. Så nå sitter jeg på venterommet, snart min tur. Oppdatering etterpå ;)

Gynekologen tok en innvendig ul, og alt ser bra ut. Hun sa at alle er forskjellig å at jeg bare må være tålmodig, men hvis jeg fortsatt blødde etter 2 uker til, så skulle jeg ta kontakt :)

Men sa de noe om at blødningen kunne være i forbindelse med Cerazette?

Men sa de noe om at blødningen kunne være i forbindelse med Cerazette?

Hun sa at det kunne være enten pga cerazette, eller at det rett å slett var hormoner. Hun sa at veldig mange får blødninger av cerazette, så jeg fikk resept på et nytt p-pille merke nå :) håper det går over snart, jeg vil badeeeee hehe

Ah ok :)

Jeg sluttet liksom ikke å blø helt før jeg startet på Cerazette, men blødningen tok seg uten tvil opp. Nå blør jeg skikkelig masse friskt blod hele dagen.. Tidligere var der bare litt, noen ganger bare litt farge i utflod og trengte bare truseinnlegg.

Får vel ta en telefon jeg også.

Ah ok :)

Jeg sluttet liksom ikke å blø helt før jeg startet på Cerazette, men blødningen tok seg uten tvil opp. Nå blør jeg skikkelig masse friskt blod hele dagen.. Tidligere var der bare litt, noen ganger bare litt farge i utflod og trengte bare truseinnlegg.

Får vel ta en telefon jeg også.

Ja du får ta en tlf, hvis du ammer enda kan du jo begynne på noen annet en p-piller også. Spiral f.eks :)

Ja du får ta en tlf, hvis du ammer enda kan du jo begynne på noen annet en p-piller også. Spiral f.eks :)

Planen et spiral etterhvert, skulle bare prøve Cerazette fordi de inneholder hormonene som spiralen gjør, altså for å se hvordan jeg tåler dem. Og det ser bra ut så jeg gleder meg til å bytte :)

Jeg glemte å ringe forrige uke og nå har jeg sluttet å blø helt så da trenger jeg vel ikke å ta den telefonen? :)

*sniker* Med min første fødsel blødde jeg i litt over 9uker.. Trodde jeg skulle bli gal, men stopper nok snart :)

Back
Topp