Blødning etter cytotec, erfaringer?

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Jeg tok cytotec i går siden det nesten ikke var kommet noe ut etter at blødning startet på søndag (sjekket på ul på tirsdag). I dag har jeg blødd veldig lite, kun rosa, og ikke mensblødning slik jeg fikk beskjed om at man skal?

Det kom ut en klump (unnskyld detaljer), og noe jeg antar var litt slimhinnerester i går, men etter det minket det veldig. Lite kramper og vondt generelt. Fostret sluttet å vokse midt i uke 5, men trodde det skulle være mer som kom ut. Har så lite lyst på utskrapning..

Noen som har opplevd det samme?
 
Det høres helt riktig ut :) cytotec gir kramper for å støte ut rester, når det som skal ut har kommet ut, skal krampene gi seg. Det er litt som en ekte fødsel på den måten, riene er ferdige når alt er ute...

Ved forrige MA i februar hadde jeg samme forløp som deg mtp blødning. Dagen etter klumpene kom var det bare en sparsommelig blødning. Helt ferdig å blø etter noen dager.

Håper det går greit med deg :Heartred
 
Jeg tok cytotec med to MAer. Første var uke 8,tvillinger og de ble målt 7+( eller fostersekken) og da jeg hadde ganske kraftig blødning førte dag, med rier og to store klumper. Etter det det var mer som vanlig mens eller litt mer, husker ikke helt. Andre gang MA uke 8 også med foster som sluttet å vokse tidligere og jeg tenkte at cytotec gjorde ingenting, ringte sykehus men de sa at jeg bør vente. Neste dag var litt kraftigere og det var alt. Hvordan går det med deg nå?
 
Back
Topp