Blødning erfaringer?

Malloo

Betatt av forumet
Hei! jeg hadde sex i går kveld og gikk på toalettet rett etter og oppdaget blødning. Ikke sånn super kraftig men nok til at det var blod i do. Hadde ikke noe mer tidligere i dag, før nå isted da jeg blør igjen. Ikke sånn super mye, men også sånn at det kom noe i do. Jeg har ikke noe merkbare smerter. Jeg er 7+2 i dag. noen andre som har erfaringer med dette og opplevd samme?
Off man blir jo så tankefull og bekymret. så lett og tenke det værste med engang også..:confused1

Normalt å blø litt tidlig i svangerskapet :) Jeg blødde litt hver dag nesten frem til uke 10. Var morkaka her som blødde. Jeg vil nok tro dine blødninger skyldes sex. Slimhinnene er jo ekstra skjøre nå :Heartred

Normalt å blø litt tidlig i svangerskapet :) Jeg blødde litt hver dag nesten frem til uke 10. Var morkaka her som blødde. Jeg vil nok tro dine blødninger skyldes sex. Slimhinnene er jo ekstra skjøre nå :Heartred
Håper virkelig det!! :(

Jeg blødde også av og på mellom uke 5-8, og her er alt bra (vært på ul) ☺️

Dem sier i en av podcastene til BV at det er normalt å blø etter sex fordi slimhinnene blir så skjøre under graviditeten. Anbefaler deg å høre podcastene, som tar for seg uke for uke :)

Var også litt sånn «klumper» med blod som kommer når man har mensen også.. ikke så mye men litt. (Beklager detaljer) :hungover: Men ikke blødd noe særlig siden, bare smått på papir.. så aner ikke hvordan jeg skal tolke det her jeg

Var også litt sånn «klumper» med blod som kommer når man har mensen også.. ikke så mye men litt. (Beklager detaljer) :hungover: Men ikke blødd noe særlig siden, bare smått på papir.. så aner ikke hvordan jeg skal tolke det her jeg
Om du er veldig bekymra kan du jo prøve å kontakte lege/ sykehus for å få en tidlig ultralyd for å se hvordan det ligger an? ❤️
Blødning alene kan ofte være ufarlig, men om du har kramper/smerter også kan det være tegn på noe galt. (Vet jo ikke om du har det, men antar at du ikke har siden du ikke har skrevet noe om det) Krysser fingrene for at det gir seg snart, og at det er en uskyldig blødning ❤️

Om du er veldig bekymra kan du jo prøve å kontakte lege/ sykehus for å få en tidlig ultralyd for å se hvordan det ligger an? ❤️
Blødning alene kan ofte være ufarlig, men om du har kramper/smerter også kan det være tegn på noe galt. (Vet jo ikke om du har det, men antar at du ikke har siden du ikke har skrevet noe om det) Krysser fingrene for at det gir seg snart, og at det er en uskyldig blødning ❤️
Ikke noe smerter eller kramper :) har egentlig TUL 20 november. Men bestilte meg en nå på tirsdags kveld, orker ikke gå rundt å bekymre meg i 10 dager :arghh::Heartred

Jeg hadde litt blødninger når jeg forventa mens. Gikk til fastlegen og fikk ultralyd og så hjerte slå :)

Det er ganske vanlig, men om jeg var deg hadde jeg nok tatt en tidlig ul for sikkerhets skyld. Bedre å vite for min del enn å gå rundt og bekymre meg ☺️ Og antakelig så blir det bare en koselig ul hvor du får se en liten loppe som danser rundt inni der helt uvitende om dine bekymringer

Hadde vondt i hodet og var litt lignende en mensen, bare ikke så veldig kraftig da. Men hvor lenge blødde du før det gikk over? :)

Var en sånn engangsblødning. Ble kjempe redd men alt viste seg å være helt fint :)

Jeg har blødd den perioden mensen skulle vært - to mnd på rad. Ikke så lenge og mye som vanlig mens, men det gjør meg jo smårar:wideyed: la ut mld om det på forum, fikk mange beroligende svar:) noen av oss er nok bare slik satt sammen, rare kroppen

Jeg har blødd den perioden mensen skulle vært - to mnd på rad. Ikke så lenge og mye som vanlig mens, men det gjør meg jo smårar:wideyed: la ut mld om det på forum, fikk mange beroligende svar:) noen av oss er nok bare slik satt sammen, rare kroppen
Sjekket du dette hos lege eller jordmor etterpå? :) Ja, syns det var litt likt mensen og i går kveld hadde jeg også hodepine samtidg, så fikk litt mensen-vibber.. men vi får se på TUL på tirsdag! :nailbiting:

Sjekket du dette hos lege eller jordmor etterpå? :) Ja, syns det var litt likt mensen og i går kveld hadde jeg også hodepine samtidg, så fikk litt mensen-vibber.. men vi får se på TUL på tirsdag! :nailbiting:
Ja legen beroliger med at dette ikke er uvanlig, men klart man blir urolig uansett hva han sier. Veldig bra du skal i TUL imorgen, satser på at alt står fint til:Heartred

Back
Topp