A
Asdfklmno
Guest
Har hatt litt brun utflod hver dag siden lørdag. For to dager siden var det litt rødt på kvelden, og jeg tenkte at nå blir det spontanabort igjen.. Så stoppet det like fort som det kom. Men i går begynte det plutselig å fosse blod. Det varte i en halvtime, og siden har det bare vært litt brunt blod i bindet og når jeg tørker meg. Det var ingen klumper og jeg hadde null smerter.
Finnes det noen sjans for at det ikke var spontanabort?
Hadde en sa i uke 14 i juli, og da hadde jeg kraftige rier i seks timer, masse blod og mye klumper. Nå er var jeg bare 6 uker denne gangen, men pleier jo alltid å ha menssmerter ved vanlig menstrasjon.
Så. Hva gjør legen om jeg drar dit?
Er det noe poeng å gå til privat gyn i stedet for å se ståa? Kan muligens klare å få time på dagen eller i morgen.
Skal på jobbreise alene i fem dager i neste uke, så det hadde vært greit å vite om en SA er over, eller om jeg kan forvente å blø mer osv.
Finnes det noen sjans for at det ikke var spontanabort?
Hadde en sa i uke 14 i juli, og da hadde jeg kraftige rier i seks timer, masse blod og mye klumper. Nå er var jeg bare 6 uker denne gangen, men pleier jo alltid å ha menssmerter ved vanlig menstrasjon.
Så. Hva gjør legen om jeg drar dit?
Er det noe poeng å gå til privat gyn i stedet for å se ståa? Kan muligens klare å få time på dagen eller i morgen.
Skal på jobbreise alene i fem dager i neste uke, så det hadde vært greit å vite om en SA er over, eller om jeg kan forvente å blø mer osv.