Blødning 7 uker etter fødsel

Snart4barn

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Renselsen varte i 5 uker, og nå har jeg begynt å blø igjen. 7 uler siden fødsel. Kraftig blødning, er dette en del av renselsen eller har jeg virkelig fått mensen allerede? Jeg fullammer.

Synes jeg blør så vanvittig mye...I forhold til mensen før jeg fødte.
Er litt redd det er noe galt med meg etter fødselen. Har time hos GU for noe annet om 2 uker. Men håper noen kan berolige meg i mellomtiden.
 
Jeg opplevde det samme og det var siden jeg hadde en fastsittende morkake så var det en skorpe som kom etter renselsen var over. Trodde og det var mensen men det var ikke det heller. Så lenge det ikke lukter, du har feber eller annet så hadde jeg ikke bekymret meg. Jeg gikk og til gyn etterpå :hilarious: så føler med deg.
 
Jeg opplevde det samme og det var siden jeg hadde en fastsittende morkake så var det en skorpe som kom etter renselsen var over. Trodde og det var mensen men det var ikke det heller. Så lenge det ikke lukter, du har feber eller annet så hadde jeg ikke bekymret meg. Jeg gikk og til gyn etterpå :hilarious: så føler med deg.
Nei føler meg frisk og ingen feber...har tenkt på at det kan være siste rest som er løsnet. Hvis ikke det minsker etter noen dager får jeg heller ta det opp med legen.
 
Jeg fullammer og fikk tilbake mensen ca 8 uker etter fødsel:-/ var skikkelig dritt, blødde litt mer enn før graviditet, men hadde heldigvis mindre kramper:)
 
Jeg og blødde ekstreme mengder når Jeg fikk tilbake mensen. Blødde igjennom alt 3 ganger på bare noen få timer.
 
Nei føler meg frisk og ingen feber...har tenkt på at det kan være siste rest som er løsnet. Hvis ikke det minsker etter noen dager får jeg heller ta det opp med legen.
Eller høre med helsestasjonen ?
 
Back
Topp